logo

لیپوساکشن

    لیپوساکشن جهت خارج کردن چربی موضعی از شکم سینه پهلو کمر پاها و بازو و غبغب

    لیپوساکشن

    عمل لیپوساکشن در مراکز جراحی برای قسمت هایی که چاقی موضعی دارد انجام می شود در این عمل بعد از تزریق سرم مخصوص ساکشن چربی ها انجام می شود .

    بعضی از افراد، علی رغم بهداشت مناسب و برخورداری از سطح معمول سلامت، دارای شکل نامتناسب بدن به دلیل تجمع موضعی چربی هستند.
    این مناطق بیش تر حاصل صفات خانوادگی هستند تا عدم کنترل وزن یا سلامت. لیپوساکشن با لاغر کردن و شکل دادن مجدد بعضی از نواحی بدن از طریق خارج ساختن چربی های اضافی ، منجر به بهبود شکل بدن و نسبت های آن و در نهایت بهتر کردن خود انگاری ( تصویر فرد از خویشتن ) می گردد.

    کاربرد لیپوساکشن

    لیپوساکشن ران ها، باسن و پهلو ها، شکم و کمر، شکم و پهلو، قسمت فوقانی بازو ها، پشت، قسمت داخلی زانو ها، ناحیه قفسه صدری، گونه ها، چانه، گردن، ساق پا ها، غبغب، در اعمال جراحی ژنیکوماستی، لیپوساکشن صورت و گردن.

    لیپوساکشن گاهی اوقات به تنهائی انجام شده و در موارد دیگر همراه با سایر اعمال جراحی پلاستیک از قبیل لیفت صورت، کوچک کردن سینه ها ، یا جراحی زیبایی شکم انجام می پذیرد .

    پوشیدن گن های مخصوص بعد از لیپوساکشن و لیپولیز توصیه می شود.

    کاربرد لیپوساکشن

    بیشتر بخوانید: لیزر لیپولیز

    آن چه لیپوساکشن نمی تواند انجام دهد :

    لیپوساکشن درمانی برای چاقی نیست و جایگزین رژیم غذائی و ورزش نمی گردد . بعلاوه لیپوساکشن درمان موثری برای رفع سلولیت ( ناحیه فرو رفته پوست معمولا روی ران ها و باسن و پهلو ها ) یا آویزان بودن پوست نمی باشد .

    هزینه و قیمت لیپوساکشن

    لیپوساکشن نواحی مختلف و حجم چربی با هزینه لیپوساکشن ارتباط مستقیم دارد برای مثال هزینه لیپوساکشن غبغب از ۱ میلیون تومان به بالا و هزینه لیپوساکشن شکم از ۵ میلیون تومان به بالا است که بعد از ویزیت بیمار می توان هزینه نهایی را اعلام کرد

    لیپوساکشن یکی از شیوه های لاغری و فرم دهی  است که برای قسمت های مختلف بدن به خصوص شکم انجام می گیرد، یکی از شیوه های دیگر برای از بین بردن چربی های اضافی و رسیدن به اندام ایده آل که علاقه مندان زیادی دارد جراحی زیبایی شکم است که سالیان زیادی است که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است، برای رزرو نوبت برای لیپوساکشن و سایر عمل های جراحی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.