logo

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر

    دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر

    دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر

    متخصص جراحی عمومی تمامی اعمال جراحی نظیر جراحی زیبایی شکم و مقعد را انجام می دهد. یک جراح با تجربه و به روز همواره از مدرن ترین روش های جراحی برای اعمال جراحی خود استفاده می کند. همچنین با شرکت در سمینارها و نشست های علمی از آخرین روش ها و متدهای جراحی دنیا با خبر شده و بهترین روش های درمان را به بیماران خود پیشنهاد و ارائه می دهد. یک جراح عمومی دامنه وسیعی از بیماران را پذیرش می کند. از جمله بیمارانی که ممکن است نیاز به درمان غیر جراحی, انتخابی و یا جراحی اضطراری داشته باشند. وسعت و عمق این دانش ممکن است براساس نوع بیماری متفاوت باشد. مدیریت عمل جراحی نیاز به مهارت در تصمیم گیری های پیچیده دارد. یک جراح عمومی خوب در تشخیص درمان و مدیریت از جمله مداخلات عملی شایسته و صالح است.

    اعمال جراحی مجاز برای یک جراح عمومی کدام است؟

    1. جراحی دستگاه گوارش و هموروئید و شقاق
    2. جراحی زیبایی شکم و محتویات شکمی
    3. جراحی پستان و جراحی سینه و بافت های نرم بدن
    4. در برخی موارد جراحی غدد درون ریز
    5. جراحی کیست مویی پایین کمر

    علاوه بر این ها جراح عمومی دانش گسترده ای در موارد زیر دارد

    • جراحی در مواقع اورژانس
    • انکولوژی جراحی
    • تروما

    از یک جراح حرفه ای و متخصص انتظار می رود:

    علاوه بر تخصص در موارد ذکر شده در بالا در حوزه های محتوایی متفاوتی دانش و تجربه داشته باشد مقوله هایی مثل: آناتومی , اپیدمیولوژی , ایمونولوژی , آسیب شناسی (از جمله نئوپلاستی)
    حوزه های مراقبت بالینی از جمله بهبود زخم, عفونت و استفاده از آنتی بیوتیک مدیریت مایع و الکترولیت های بدن, انتقال خون و اختلالات انعقادی, شوک و احیا¸ متابولیسم و تغذیه, مداخلات تهاجمی و آندوسکپی مثل کولونسکپی و آندوسکوپی, استفاده مناسب و تفسیر و تشخیص رادیولوژي و تصویربرداری و در نهایت مدیریت درد.
    یک جراح عمومی خوب می داند که برای درمان و جراحی انواع بیماری ها چه گروه خاصی از کادر درمان مورد نیاز است
    علاوه بر این، جراحان جراحی معتبر باید از نیازهای بالینی منحصر به فرد گروه های خاص بیمار نیز مطلع باشند:
    بیماران مبتلا به سرگیجه، شامل مراقبت های تسکین دهنده و کنترل درد هستند؛ کمبود تغذیه؛ Cachexia در بیماران مبتلا به بیماری های بدخیم و مزمن؛ و مشاوره و حمایت از تصمیمات و مراقبت های پایان زندگی.
    بیماران چاق، شامل اختلالات متابولیکی؛ مداخلات جراحی و غیر جراحی برای کاهش وزن (bariatrics)؛ و مشاوره از بیمار و خانواده ها.

     

    دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی و لیزر

    آیا یک جراح عمومی متخصص است؟

    پاسخ این سوال مثبت است. یک متخصص جراحی عمومی پس از گذراندن دوره عمومی پزشکی در آزمون ورودی شرکت کرده و در بین هزاران متقاضی این تخصص تعداد کمی از متقاضیان برای گذراندن دوره تخصص جراحی انتخاب می شوند. دریافت مدرک بورد تخصصی جراحی عمومی از یک دانشگاه معتبر مثل دانشگاه شهید بهشتی تهران یک امتیاز برای جراحان ایرانی محسوب می شود.

    متخصص جراحی و لیزر کیست؟

    دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر پس از دریافت بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران به کشور روسیه سفر کردند و بعد از گذراندن دوره های لیزر در کشور روسیه چند نوع از بهترین لیزر های درمانی و جراحی را به کشورمان وارد کردند. ایشان دوره های تخصصی جراحی با لیزر را در ترکیه و روسیه گذراندند. همچنین دوره های تئوری کار و جراحی با لیزر را در ایران شرکت کردند و همواره در حال به روز کردن دانش و تجربه خود در این زمینه می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی زیبایی شکم و لیزر هموروئید و … می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.