logo

میکرونیدلینگ و جوانسازی

    میکرونیدلینگ آکنه جای جوش و جوانسازی پوست صورت

    میکرونیدلینگ و جوانسازی

    میکرونیدلینگ روشی است جدید که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی و جوانسازی پوست بدست آورده است. این روش بطور حیرت انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می گردد و در عین حال باعث منظم شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست آسیب دیده می شود. در حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های کلاژن سازی پوست می باشد که با توجه به هزینه بسیار کم نتایج شگفت انگیزی را در پی دارد، اگر پوست شما دارای چین چروک می باشد شما می توانید از تزریق ژل، چربی یا بوتاکس بسته به شیوه دلخواه خود آن ها در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرید.

    جوانسازی به روش میکرونیدلینگ چیست؟

    در این روش با وسیله ای  مدرن  منافذ و کانال های بسیار ریزی در پوست ایجاد می شود و پوست را وادار به ساختن مقادیر بالای کلاژن می کند و البته اگر نقصی مانند اسکار آکنه  یا اسکار سوختگی یا ترک پوستی هم وجود داشته باشد این مشکل هم به بهترین نحو ممکن برطرف می گردد. استفاده همزمان از فاکتورهای رشد پلاکتی یا همان  PRP  بصورت تزریقی یا موضعی می تواند نتایج شگفت انگیز این درمان پوستی را بطور فاحشی ارتقاء دهد.

    کاربرد میکرونیدلینگ

    یکی از بزرگترین عوامل ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست کاهش غلظت کلاژن و الاستین می باشد که در نتیجه آن ماتریکس بافت همبند که سلولهای پوستی را مثل سیمان در بر می گیرد، شل و بی کیفیت خواهد شد. در این روش با ایجاد منافذ بسیار ریز که با چشم به راحتی قابل دیدن نمی باشند، سلولهای بنیادی پوست  تحریک شده و  وادار به تکثیر و تمایز می شوند. و بدین ترتیب جوانسازی پوست به سرعت اتفاق می افتد. البته با توجه به موادی که در طول این روش درمانی استفاده می شود می توان همزمان لیفتینگ پوست را نیز داشت.
    با فعال شدن  پروسه  ترمیم جهت باز سازی منافذ ایجاد شده در سطح پوست  مقدار زیادی کلاژن ساخته می شود که به بازسازی پوست و رفع چین و چروک های سطحی منجر خواهد شد.
    کاربرد میکرونیدلینگ

     

    روش میکرونیدلینگ و جوانسازی

    بین ۳تا ۵جلسه درمان برای جوانسازی پوست لازم است. که فاصله بین  جلسات نسبت به زمان بازسازی و پوسته ریزی پوست به طور کامل ، تعیین می شود . معمولا جهت درمان و رفع ترک پوست نیز درمان شامل حدود ۷جلسه با فاصله ۳ هفته الی ۱/۵ ماه است و نتایج درمانی معمولا بعد از جلسه چهارم قابل رویت است.

    درمان جای جوش و آکنه با میکرونیدلینگ:

    در این روش منافذ بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند عروق جدید و رشته های کلاژن جدید و منظم را که اسکار آکنه را ایجاد می نماید و با تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت می گیرد.
    این روش به همراه استفاده از فاکتورهای رشد پلاکتی یا فیبروبلاست یا سلول های بنیادی گیاهی نتایج شگفت انگیزی را در درمان ناصافی های پوست که ناشی از جوش های آکنه، آبله مرغان و سالک می باشد ایجاد کرده است، مطب خانم دکتر سعادتی با ارائه خدماتی نظیر جراحی زیبایی شکم و لیزر هموروئید با بهترین دستگاه ها و مطلوب ترین نتیجه، این امکان را برای افراد ایجاد کرده که در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را درمان کنند و به سلامتی و شادابی مورد نظر خود برسند تنها کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    درمان استرچ مارک یا ترکهای ناشی از حاملگی، چاقی و بلوغ با میکرونیدلینگ

    پوست دارای فیبرهایی الاستین وکلاژن است. این رشته ها مانند فنر باعث انعطاف، شادابی و جوانی پوست می شوند. وقتی این فیبرها کیفیت خوبی نداشته باشند یا اینکه بیشتر از حد توانشان کشیده شوند خاصیت فنری خود را از دست می دهند و دچار عدم عملکرد می شوند و در نتیجه این نوارهای قرمز رنگ یا استریا ایجاد می شوند .این خطوط ابتدا صورتی تا بنفش رنگ هستند و سپس به تدریج سفیدتر می شوند و از وضوح آنها کاسته می شود.
    بهترین روش برای پیشگیری از این موضوع، جلوگیری از چاق و لاغر شدن های سریع و بهتر کردن کیفیت پوست با استفاده از یک رژیم غذائی یا دارویی مناسب و شناخت بیماری های زمینه ای چون مشکلات کم کاری و پرکاری تیروئید یا سایر بیماریهای سیستمیک و درمان به موقع این بیماریها است. در مواقعی مثل حاملگی هم که بصورت طبیعی پوست شروع به کشیده شدن می گیرد استفاده از کرم های مناسب و چرب کردن پوست با روغن های طبیعی و جلوگیری از ایجاد اضافه وزن در حین حاملگی و مشاوره با یک پزشک زیبایی قادر است تا حد زیادی از ایجاد این ترکها جلوگیری کند.
    سن اولین بارداری در بروز ترک های بارداری نقش به سزایی دارد. صرفا از نظر آماری بین ۸۰%تا ۹۰%بانوانی که در سن بین ۱۶تا ۲۰سالگی باردار شده اند دچار ترک های پوستی می شوند، در حالی که احتمال بروز این ترک ها در بانوانی که اولین بارداری آنها پس از ۳۵سالگی است بسیار کمتر است. نکته مهم این است که اگر ترک های پوستی درمان نشوند، امکان بهبود خود به خود آنها وجود ندارد، یعنی این ترک ها هرگز خود به خود برطرف نمی شوند و تنها رنگ آنها به سمت سفید مرواریدی می رود، ولی طول و پهنای آنها تغییر نمی کند.
    برای اولین بار در دنیا روشی بنام میکرونیدلینگ امیدهای بسیاری را در درمان این ترکها در مقایسه با سایر روشهای بی تاثیر و پر هزینه ایجاد کرده است.
    ۴-آثار ناشی از زخمهای شدید و سوختگی:

    بوسیله میکرونیدلینگ می توان آثار ناشی از بخیه و زخم و جراحی و نیز اسکار باقی مانده  سوختگی ها، جای جوش و آکنه را به حداقل رساند

    هزینه میکرونیدلینگ قیمت میکرونیدلینگ

    بسته به وسعت کار از 200 هزار تومان به بالا و این که بیمار چند جلسه به میکرونیدلینگ احتیاج دارد بعد از مشاوره به طور حدودی اعلام می شود و بعد از اولین جلسه می توان تشخیص داد که چند جلسه به میکرونیدلینگ احتیاج دارید و برآورد هزینه کنید.

    میکرونیدلینگ مزوتراپی

    میکرونیدلینگ مزوتراپی

    میکرونیدلینگ چیست روش جوانسازی پوست صورت رفع جای جوش

    میکرونیدلینگ چیست

    مراقبت از پوست و رسیدن به پوستی شاداب و صاف یکی از بزرگترین خواسته های افراد است که سالیانه هزینه های زیادی کرده ولی به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند، مطب خانم دکتر سعادتی با ارائه خدمات زیبایی نظیر میکرونیدلینگ، تزریق بوتاکس و… با بالاترین کیفیت و بیشترین رضایت شما را به خواسته تان می رساند تنها کافیست برای رزرو نوبت با کارشناسان ما تماس بگیرید

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.