logo

پروتز سینه و شیردهی

    آناتومی سینه و شیردهی تاثیر جراحی سینه بر شیردهی

    پروتز سینه و شیردهی

    سوال رایجی که کاندیداهای پروتز سینه می پرسند ارتباط پروتز سینه با شیردهی است

    در واقع پروتز سینه تاثیری بر روی شیردهی ندارد زیرا پروتز سینه پشت نسج سینه و یا حتی پشت عضله پستان قرار داده می شود و ارتباطی با مجاری شیری ندارد. مگر اینکه عمل های دیگری مثل لیفت سینه همراه با پروتز سینه انجام شود و مجاری شیری کمی دستکاری شود که در این صورت ممکن است شخص ۳۰ تا ۴۰ درصد افت شیردهی داشته باشد.

    در کل پرتز سینه به تنهایی اثری بر روند شیردهی مادر ندارد. در برخی موارد مشاهده می شود که بافت سینه بسیار کوچک است و نیاز به اندیکاسیون پروتز سینه است همین می تواند دلیل بر کم شیر بودن مادر باشد و بعد از پروتز نیز مادر کم شیر خواهد بود که ربطی به پروتز ندارد و تنها علت آن کم بودن بافت و مجاری شیری پستان است.

    مطب خانم دکتر سعادتی انواع جراحی نظیر جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و پروتز باسن و … را انجام می دهد در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی
    • Mona پاسخ نوامبر 17, 2019 at 7:11 ب.ظ

      سلام
      سینه های من در اثر کاهش وزن شدید و همینطور ورزش های نامناسب به شدت دچار افتادگی شده اند درحالیکه سایز آن ها متوسط هستند همینطور میخواستم همزمان جراحی باسن هم انجام دهم اما سوال من این بود ک باسن من از ناحیه ی ماهیچه ی سرینی بزرگ مشکل ندارند و تنها ماهیچه های میانی دچار تورفتگی اند و حالت hip hop را ایجاد کرده اند و از حالت گردی خارج شده اند من میخواستم دو طرف ماهیچه های میانی را پروتز کنم و به همراه پروتز سینه هزینه ی حدودی هرکدام با توجه به اینکه هردو عمل را میخواستم یکباره انجام دهم و در نتیجه در هزینه ی اتاق عمل صرفه جویی می شود اگر که لطف کنید هزینه ی حدودی را به من بگید چون من قبلا دو دکتر آقا هم ویزیت کرده ام ولی همسرم اجازه نداد به همین دلیل دنبال یک جراح خانم بودم اگر که لطف کنید در اسرع وقت جواب من را بدهید ممنون میشم
      با تشکر

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ دسامبر 3, 2019 at 2:56 ب.ظ

        سلام. هزينه بعد از معاينه و تعيين ميزان كار لازم و نوع پروتز درخواستي مشخص ميشود.

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.