logo

ویزیت آنلاین بیماران از راه دور

     

     

    با توجه به مهارت و تجربه بالای دکتر زهرا سعادتی در تشخیص و درمان و جراحی با لیزر بیماری های نشیمنگاه متقاضیان زیادی از راه های دور و نزدیک خواهان وقت ویزیت از مطب هستند. به همین دلیل دکتر زهرا سعادتی جهت صرفه جویی در زمان اقدام به انجام ویزیت آنلاین کرده اند. ویزیت آنلاین تنها برای بیماران راه دور و شهرستان امکان پذیر است و از وقت دهی آنلاین به مراجعین تهران معذوریم.

    ویزیت آنلاین و غیر حضوری دکتر سعادتی

    در گذشته افرادی که از راه دور و شهرستان ها به مطب مراجعه می کردند ابتدا ویزیت می شدند و اگر نیاز به جراحی داشتند در صورت امکان برای آنها وقت اورژانسی جراحی در همان روز گذاشته می شد. این وضعیت بهترین حالت برای بیمار بود زیرا روز بعد از جراحی و لیزر به مطب مراجعه می کرد، چک آپ نهایی می شد و سپس راهی منزل می شد. اما برخی از بیماران نیازمند مصرف دارو هستند و باید یک سری از داروها و نکات را قبل از جراحی برای آنها تجویز کرد که جز با ویزیت پزشک معالج امکان پذیر نیست. دسته دیگری از بیماران نیز هستند که به اشتباه خود را کاندیدای جراحی می دانند که با تجویز دارویی به جا و به هنگام از جراحی بی نیاز می شوند. مسلما جا به جایی از شهری به شهر دیگر و اقامت طولانی مدت در شهری مثل تهران هزینه و زمان زیادی از بیماران و مراجعین خواهد گرفت. بنابراین قبل از راهی شدن بهتر است با مطب جراحی و لیزر دکتر زهرا سعادتی تماس بگیرید.

    متقاضیان ویزیت آنلاین توسط دکتر زهرا سعادتی می توانند با شماره تلفن مستقیم راه دور تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

    تلفن مستقیم بیماران راه دور 02122766853 از ساعت 9 صبح الی 8 شب پاسخگوی شما است.

    روش ویزیت آنلاین چگونه است

    • بین ساعات 9 صبح الی 8 شب با شماره تلفن 02122766853 تماس بگیرید
    • سپس پاسخگوی تلفن هماهنگی های لازم جهت ویزیت آنلاین با شماره مستقیم واتس آپ یا تلگرام طلایی دکتر سعادتی را انجام خواهند داد.
    • بعد از این که تصویر ناحیه و آزمایشات را برای تلگرام یا واتساپ دکتر سعادتی ارسال کردید طی 48 ساعت در ساعات اداری دکتر سعادتی به شما پاسخ خواهند داد و سوالات لازم را از شما می پرسند.
    • توجه کنید ارتباط آنلاین تنها با برنامه های واتس آپ و تلگرام طلایی انجام می شود و پاسخگوی تماس های تلفن عادی به شماره موبایل نیستیم. جهت تماس تلفنی عادی فقط با شماره مستقیم راه دور تماس بگیرید 02122766853
    • بعد از بررسی مدارک و عکس های ارسالی دکتر زهرا سعادتی نظر قطعی خود را درباره درمان بیماری شما اعلام می کنند.
    • پرونده افرادی که نیازمند جراحی هستند به پذیرش ارسال می شود و هماهنگی های لازم برای رزرو وقت جراحی با لیزر انجام می شود. و کاندیدای واقعی عمل جراحی با لیزر برنامه منظمی از اقامت خود در تهران خواهد داشت.
    • بیمارانی که قبل از جراحی با لیزر نیاز به مصرف دارو دارند نسخه آنها آنلاین ارسال می شود و هماهنگی های لازم جهت برنامه های آتی انجام می شود.
    • تعدادی از بیماران نیز نیازی به جراحی ندارند و نسخه داروهای مورد نیاز به صورت آنلاین ارسال می شود.

    نکته مهمی که در مورد بیماران راه دور وجود دارد ویزیت رایگان پس از جراحی به صورت آنلاین است. بسته به نوع جراحی هر بیمار بین 1 تا 3 بار باید به پزشک معالج خود مراجعه کند تا روند درمان به خوبی پی گیری شود. اما برای افرادی که در راه دور هستند مراجعه منظم به مطب هزینه بر و وقت گیر است. برای مانیتور کردن هرچه بهتر و به موقع روند درمان این بیماران می توانند پس از جراحی عکس از ناحیه جراحی شده را به شماره تلگرام یا واتساپ ارسال کنند و از ویزیت رایگان بعد از عمل به صورت غیر حضوری بهره مند شوند. بدین ترتیب هیچ بیماری به دلیل کمبود وقت یا مشکلات مالی ویزیت بعد از عمل را از دست نمی دهد.

    توجه توجه از زنگ زدن مداوم به تلفن های مطب و اشغال کردن  تلفن خودداری نمایید و طبق دستور العمل بالا پیش روید. تعداد افراد متقاضی ویزیت زیاد است و با تلفن های مکرر خود منجر به اشغال شدن تلفن می شوید.

    خدمات ویزیت آنلاین و غیر حضوری فقط مخصوص مراجعین راه دور و شهرستان است.