logo

هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

    بعدیقبلی
    هزینه جراحی سینه زنان

    هزینه جراحی زیبایی سینه زنان

    بسیاری از بانوان از بزرگی و افتادگی سینه های خود شکایت دارند. مشکلات جسمانی از جمله کمر درد، گردن درد، خواب رفتگی دست ، عفونت و تعریق در قسمت چین زیر پستان و تنگی نفس حین فعالیت ورزشی از جمله شکایات بانوان با سینه های بزرگ است. علاوه بر مشکلات جسمی مشکلاتی مانند کاهش اعتماد به نفس و محدود شدن در انتخاب لباس از شایع ترین نارضایتی آنان است. عمل جراحی زیبایی سینه (ماموپلاستی) یک عمل ترمیمی زیبایی است. در این عمل پوست، چربی و بافت اضافی از پستان برداشته می‌شود. همچنین در عمل ماموپلاستی فرم پستان، نوک و هاله آن بهبود پیدا می کند.

    جراحی زیبایی سینه زنان انواع مختلفی دارد:

    • پروتز سینه
    • لیفت سینه
    • ماموپلاستی کاهشی
    هزینه جراحی زیبایی کوچک کردن پستان بانوان

    عمل جراحی کوچک کردن سینه

    که در جلسه مشاوره با دکتر زهرا سعادتی بهترین گزینه برای زیباجو انتخاب خواهد شد. هزینه هر کدام از این جراحی ها متفاوت و بستگی به کیس مورد نظر دارد. درصورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره عمل جراحی دارید، می‌توانید وارد بخش عمل جراحی زیبایی شوید. در ادامه این مطلب هزینه جراحی زیبایی سینه زنان در سال 1402 عنوان شده است.

    مزایا جراحی زیبایی سینه

    عمل جراحی سینه دارای انواع مختلفی است. یکی از محبوب ترین عمل های جراحی سینه، ماموپلاستی کاهشی جهت کوچک کردن سایز پستان است. بعد از این عمل جراحی علاوه بر افزایش اعتماد به نفس زیباجو، فعالیت های روزمره و ورزشی راحت تر شده و همچنین مشکلات جسمانی که در قسمت بالا به آن اشاره شد مرتفع می شود.

    از دیگر انواع مختلف عمل جراحی زیبایی سینه می‌توان به جاگذاری پروتز یا ایمپلنت سینه اشاره کرد که بازیابی اعتماد به نفس فردی که پستان های خیلی کوچک دارد و یا به علت سرطان پستان تخلیه شده است از جمله مزایای این عمل جراحی سینه می باشد. پروتز های پستانی معمولا طول عمری بین 10 تا 15 سال دارند.

    با افزایش سن و بارداری بافت پستان زنان دچار افتادگی می شود. بهترین روش برای بهبود فرم از دست رفته پستان، عمل جراحی لیفت سینه می باشد. در این عمل جراحی بافت و عضلات سینه همچنین نوک و هاله پستان بالا کشیده می شود و حالت جوانی و زیبایی خود را بدست می آورد.

    میل به زیبایی و تناسب اندام و خوش فرم بودن سینه ها همواره در وجود تمام بانوان وجود دارد. نتیجه مهم تمام جراحی های زیبایی سینه زنان بازگشت اعتماد به نفس و بهبود سطح رضایتمندی و کیفیت زندگی زیباجویان می باشد.

    هزینه عمل زیبایی سینه زنان 1402

    هزینه جراحی زیبایی سینه بستگی به اندازه و سایز پستان دارد. هرچه پستان بزرگ‌تر باشد، عمل نیز سخت تر و طولانی تر خواهد بود و در نتیجه هزینه نیز بیشتر می‌شود. هزینه جراحی زیبایی سینه به محلی که شما قرار است در آن عمل شوید نیز بستگی دارد. اگر شما در بیمارستان خصوصی درجه یک عمل شوید هزینه آن از مرکز جراحی محدود، بیشتر می‌شود.

    اگر عمل جراحی زیبایی سینه شما نیاز به پروتز داشته باشد، هزینه پروتز نیز به آن اضافه خواهد شد.

    حداقل هزینه جراحی زیبایی سینه، به جراحی لیفت سینه مربوط می‌شود. جراحی لیفت سینه ، فقط عمل بالا کشیدن سینه بدون تغییر در سایز پستان ها است.

    البته بعد از این که زیباجو توسط دکتر زهرا سعادتی ویزیت شد هزینه نهایی توسط ایشان برآورد می شود. هزینه جراحی سینه بستگی به وسعت جراحی، نوع پروتز، مرکز جراحی و شرایط فیزیولوژیک بیمار متغیر است. با توجه به تورم موجود در کشور ما، امکان تعیین هزینه ثابت برای این جراحی امکان پذیر نمی باشد. شروع هزینه عمل جراحی زیبایی سینه زنان در سال 1402 در مطب دکتر زهرا سعادتی، از 30 میلیون تومان محاسبه می شود.

    عوامل موثر بر هزینه عمل جراحی سینه زنان

    همان‌طور که گفتیم، هزینه این عمل به دلیل وابسته بودن به شرایط ذکر شده، متفاوت است. به طور مثال برای محاسبه هزینه عمل پروتز سینه علاوه بر هزینه جراحی، هزینه پروتز نیز در نظر گرفته می‌شود. بسته به نوع پروتزی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت پروتز نیز تفاوت پیدا می‌کند. پروتز ها در دو نوع سیلیکونی و یا آب نمکی (سالین) موجود هستند. امروزه پروتز های سیلیکونی به دلیل طول عمر بیشتر و عوارض کمتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

    از دیگر عوامل موثر در هزینه عمل جراحی سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دستمزد جراح
    • نوع جراحی سینه
    • دارو و لوازم مصرفی
    • موقعیت مکانی کلینیک جراحی و یا بیمارستان

    جراحانی که سابقه جراحی سینه و یا تبحر و مهارت بالایی دارند قطعا دستمزد بالاتری نسبت به دیگر جراحان دریافت می کنند.

    نوع جراحی سینه در تعیین هزینه عمل موثر است. قطعا هزینه همه عمل های زیبایی سینه با هم یکسان نیست.

    هزینه های جانبی مانند: دارو هایی که بعد از عمل برای زیباجو تجویز می شود و لوازمی مانند سینه بند طبی و… ممکن است به هزینه های عمل اضافه شود.

    و در نهایت موقعیت جغرافیایی و امکانات کلینیک و یا بیمارستان تاثیر مستقیم بر هزینه عمل دارد.

    هزینه عمل کوچک کردن سینه

    به طور کلی در تعیین هزینه عمل کوچک کردن سینه، عواملی نظیر وجود توده پستانی، پیچیدگی و میزان پوست قابل برداشت و مشکلاتی نظیر عدم تقارن دو پستان، موثر می باشد.

    یکی از کیس های عمل کوچک کردن سینه، مردانی با بافت پستان بزرگ شده هستند. در این موارد نیز جراح زیبایی با برداشتن بافت بزرگ شده، سایز پستان را به سایز مورد نظر زیباجو تغییر می دهد. معمولا در هزینه عمل کوچک کردن سینه زنان و مردان تفاوتی وجود ندارد مگر در موارد خاص که طبق صلاحدید دکتر زهرا سعادتی و در جلسه مشاوره با زیباجو در میان گذاشته می شود.

    هزینه عمل پروتز سینه

    قیمت پروتز های پستانی با توجه به سایز و برند مورد استفاده متغیر می باشد. هزینه جراحی بزرگ کردن سینه علاوه بر دستمزد جراح و هزینه های کلینیک و یا بیمارستان، تحت تاثیر نوع و حجم پروتز انتخابی نیز می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع که در کشور ما تمامی پروتزهای پستانی وارداتی می باشند امکان تعیین هزینه ثابت برای این عمل جراحی زیبایی وجود ندارد. در مطب دکتر زهرا سعادتی شروع هزینه عمل پروتز سینه در سال 1402 از 40 میلیون تومن است.

    هزینه پروتز سینه برای بزرگ کردن پستان زنان

    قبل و بعد جراحی پروتز سینه

    چرا باید برای عمل زیبایی پستان هزینه کرد؟

    برخی کیس های جراحی سینه، علاوه بر هدف زیبایی اندیکاسیون درمانی نیز دارند. به طور مثال زنان با سینه های بسیار بزرگ و افتاده معمولا دچار مشکلات گردنی و ستون فقرات می شوند. در نتیجه این عوارض عمل هایی مانند لیفت سینه و ماموپلاستی جهت کوچک کردن سینه ها در این افراد هدف درمانی دارد.

    با مقایسه هزینه عمل های زیبایی سینه و هزینه جراحی های متعدد ستون فقرات که معمولا جراحی هایی سنگین و با عوارض و دوران نقاهت زیاد هستند، به این نتیجه می شود رسید که انجام جراحی زیبایی سینه مانند لیفت و ماموپلاستی از صرف هزینه های بیشتر برای جراحی های ستون فقرات در آینده جلوگیری خواهد کرد.

    نتیجه اینکه به عمل های زیبایی گاهی باید به نوعی سرمایه گذاری و نه هزینه نگاه کرد.

    عمل زیبایی سینه برای چه کسانی ممکن نیست؟


    لازم به تذکر است این عمل برای افرادی که در هر جای بدن‌شان عفونت یا سرطان دارند، همچنین خانم‌های باردار یا کسانی که بچه شیر می‌دهند، ممنوع است.

    همچنین اشخاصی که دچار بیماری‌های خود ایمنی مانند لوپوس و اسکلرودرمی هستند، به دلیل سیستم ایمنی ضعیف بدنشان، دچار اختلالات لخته شدن خون و زخم خواهند شد. به دلیل این که خون رسانی به بافت سینه در بدن این افراد ضعیف است، از انجام این جراحی باید خودداری کنند.

    دسته دیگر کسانی هستند که دچار مشکلات افسردگی و اختلالات ذهنی هستند. این دسته از افراد هم توصیه می‌شود تا بهبود کامل مشکلاتشان صبر کنند و این جراحی را انجام ندهند.

     

    توصیه دکتر زهرا سعادتی به کسانی که قصد جراحی زیبایی سینه دارند


    دکتر سعادتی به شما پیشنهاد می‌دهد؛

    1. حتما پیش از جراحی، اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید. شما باید بدانید عمل زیبایی پروتز سینه ماندگار نیست. شما ممکن است در آینده نیاز ترمیم یا تعویض پروتز خود داشته باشید.
    2. برای اطمینان از سالم ماندن پروتز‌های خود، سه سال بعد از جراحی اول، MRI انجام دهید. پس از آن هر دو سال یکبار این کار را انجام دهید.
    3. این عمل ممکن است روی میزان شیردهی فرد تاثیر بگذارد. شیردهی ممکن است به طور کامل از بین برود یا کم‌تر بشود.
    4. بعد از هر عمل جراحی سینه و بهبودی کامل، سبک زندگی سالم و ورزش را دنبال کنید
    5. هرگونه اضافه وزن مجدد و افزایش سن ممکن است در نتایج عمل ماموپلاستی و لیفت تاثیرگذار باشد.

     

    سوالات متداول در مورد جراحی پروتز سینه از دکتر سعادتی


     

    استفاده از پروتز سینه باعث سرطان خواهد بود؟

    خیر. هیچ شواهی در رابطه با سرطان زایی و بیماری زایی برای پروتز  وجود ندارد. پروتز های مصرفی همگی مورد تایید FDA می باشند.

    آیا عمل جراحی لیفت سینه قابل بازگشت است؟

    در صورت نداشتن لایف استایل سالم و با افزایش سن ممکن است تا حدودی شاهد بازگشت افتادگی باشید.

    ماموپلاستی جراحی زیبایی و یا درمانی محسوب می شود؟

    این جراحی با توجه به مزایایی که دارد می تواند در هر دو گروه قرار گیرد. بدلیل جلوگیری از مشکلات ستون فقرات، جراحی ماموپلاستی اندیکاسیون درمانی نیز دارد.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی
    • مهسان پاسخ ژانویه 19, 2020 at 2:02 ق.ظ

      سلام خسته نباشید
      من ۳۰ سالمه و سایز سینه هام ۹۵،جای بند سوتینم درد میکنه همیشه،۴ساله متاهلم ولی هنوز بچه دار نشدم و تا ۵ سال آینده هم قصدشو ندارم ،میخواستم بدونم با باردار شدن دوباره سینه هام بزرگ میشن؟اگه بخوام کلا شیردهی نکنم امکانش هست؟و اینکه هزینه کوچک کردن تا سایز ۷۰ و لیفت سینه هام چقدر میشه
      ممنون از شما

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ ژانویه 21, 2020 at 4:29 ب.ظ

        سلام معمولا بعد بارداری سینه بزرگ تر می شود. روش ماموپلاستی که بعد از ویزیت مشخص می شود تعیین می کند که برای شیردهی مشکلی پیش می آید یا خیر. برای اطلاع از حدود هزینه با مطب تماس بگیرید یا به اینستاگرام پیغام دهید.

    • لیلا پاسخ فوریه 22, 2020 at 1:39 ق.ظ

      درود و وقت بخیر
      من ۳۴سالمه و سینه های خیلی کوچکی دارم و سالهاست که دلم میخاد عمل کنم اما میترسم از اینکه کمردرد و شانه درد بگیرم و پشیمون بشم (همیشه کمردرد و شانه درد دارم و دلیلشم دکترا میگن اسپاسم عصبیه)و مشکل دیگه اینکه ترکیه هستم نمی‌دونم به ظراف عمل ایران انجام میدن یا نه؟لطفا نظرتان بفرمایید

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ مارس 4, 2020 at 11:25 ب.ظ

        سلام درباره جراحی های زیبایی در ترکیه اطلاعات کافی ندارم. مهم است که به یک متخصص جراحی با تجربه مراجعه کنید و نمونه کارهای پزشک را ببینید. درباره درد شانه و کمر حتما با یک ارتوپد یا فیزیوتراپ و یا متخصص حرکات اصلاحی صحبت کنید. اول این مشکل را رفع کنید سپس با اجازه پزشک برای پروتز سینه اقدام کنید.

    • امیدی پاسخ آوریل 13, 2022 at 6:20 ب.ظ

      سلام.من ۴۰سال سن دارم و سینه های بسیار کوچک و نامتناسب با اندامم دارم.نوک سینه هام هم فرو رفته به داخل می باشد.آیا بعد از عمل جراحی، نوک سینه هم اصلاح می شود و آیا شما جراحی و پروتز را پیشنهاد می دهید؟

    • سحر پاسخ سپتامبر 13, 2022 at 5:06 ب.ظ

      سلام .من بعد از بارداری سینه هام افتادگی پیدا کرده و همین طور بزرگتر شده .ایا باید عمل لیفت انجام بدم یا عمل پروتز ؟هزینه عمل چقدر هست ؟؟

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی