logo

جراحی شکم با لیزر

    جراحی شکم با لیزر

    جراحی شکم با لیزر

    افرادی که شکم خیلی برجسته دارند به یک جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی همراه با لیزر ممکن است نیاز داشته باشند. لیزر کردن ناحیه کمک می کند چربی راحت تر خارج شود و عوارض کمتری از جمله کاهش خطر آمبولی را در بر دارد.

    جراحی شکم با لیزر چیست؟

    یکی از راه های رایج و شناخته شده ی جراحی زیبایی شکم، لیز نیز می باشد. این عمل در مواقعی اتفاق می افتد که شکم فرد دارای چین و چروک و همچنین افتادگی زیادی باشد. شما پس از مشورت با پزشک مربوطه میتوانید به انجام این جراحی بپردازید و از شکم با پوست هایی شل و آویزان رهایی یابید. قابل ذکر است که، انجام این عمل کاملا بدون هیچ عوارض و نگرانی انجام خواهد شد و هیچ جایی از انجام آن به جا نخواهد گذاشت، انجام جراحی با لیزر یکی از بهترین شیوه ها برای درمان و رسیدن به زیبایی مورد نظرتان می باشد که امروزه بسیار از آن استقبال می شود که این جراحی ها شامل لیزر هموروئید، برداشتن خال با لیزر ، لیزر لیپولیز و… می باشد.

    لیزری که در جراحی شکم استفاده می شود چیست؟

    این لیزر به همان لیزرلیپولیز هم معروف است و دارای دو طول موج است. با یک طول موج چربی ها را لیز می کند و با طول موج دیگر پوست را لیف می کند که این مزیت دوم  برای شکم های بسیار برجسته و بزرگ کاربرد چندانی ندارد و پزشک با انجام تامی تاک مینور یا ماژور پوست اضافه را برمی دارد و جراحی زیبایی شکم با لیزر را به پایان می رساند.

    آیا می توان لیزر را به تنهایی در جراحی زیبایی شکم استفاده کرد؟

    بله می توان برای شکم هایی که برجستگی زیادی ندارد و با لیزر قابل لیفت است چربی اضافی را خارج و لیز کرد و با طول موج دیگری شکم را لیفت کرد.

    قبل از انجام عمل شکم با لیزر چه کارهایی باید انجام داد؟

    قبل از انجام این جراحی پزشک آزمایشاتی را برای شما می نویسد که انجام می دهید. از کشیدن سیگار و نوشیدن الکل خودداری کنید و رژيم غذایی مناسبی را پیش بگیرید. هنگامی که وارد اتاق عمل می شوید خطوطی بر روی شکم شما کشیده می شود و نواحی مورد نظر علامت گذاری می شود. تعدادی عکس از ناحیه گرفته می شود.

    مراقبت های بعد از جراحی شکم با لیزر

    از گن مناسب استفاده کنید و رژيم غذایی مناسبی داشته باشید افرادی که پوست اضافه شکم آنها برداشته شده باید تا چند روز دولا راه بروند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی زیبایی شکم و … می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در زمینه ی جراحی های زیبایی و درمانی راهنمایی نمایند.

     

    جراحی شکم با لیزر

     

    بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی سینه

     

    جراحی شکم با لیزر مناسب چه افرادی می باشد؟

    1. افرادی که حتی با وجود ورزش های بسیار و رژیم های متعدد هم هیچ وزنی کم نمی کنند.
    2. افرادی که از چربی های ناحیه شکم خود رنج می برند.
    3. افرادی که از تجمع چربی در ناحیه شکم خود رنج می برند.

    جراحی شکم با لیزر چگونه انجام می شود؟

    این روش عمل جراحی به نحوی است که با برخورد لیزر به شکم می تواند بیشتر چربی های شکم را آب کرده و حجم سلول های چربی را کاهش می دهد.

    جراحی شکم با لیزر برای چه افرادی مضر می باشد؟

    • افرادی که مبتلا به بیماری سرطان نیز می باشند.
    • افرادی که دارای سن زیر 18 سال می باشد.
    • افرادی که مبتلا به صرع می باشند.
    • افراد مبتلا به بیماری های کبدی
    • افراد مبتلا به دیابت
    • افراد مبتلا به بیماری های قلب و عروق
    • در دوران بارداری و شیردهی به هیچ عنوان نباید آن را انجام داد.

    مراحل انجام لیفتینگ شکم

    1. در اولین مرحله جراحی شکم، باید فرد در مقابله با بیهوشی قرار بگیرد تا تمام روند جراحی با آرامش و تسلط کافی انجام شود.
    2. تعدادی برش در ناحیه زیرین شکم فرد زده می شود تا راه های ورودی برای لیفتینگ آغاز گردد.
    3. در این مرحله پزشک متخصص شروع به جمع آوری پوست های شل شده و افتاده می کند و تمام چربی های اضافی همچنین پوست های اضافی را بر می دارد.
    4. پس از انجام تمام مراحل جراحی باید قسمت های برش داده شده با نهایت دقت و ظرافت بخیه شوند.

    در چه قسمت هایی از بدن می توان از لیزر استفاده نمود؟

    • پهلو
    • شکم
    • بازو
    • غبغب
    • گونه
    • ران
    • باسن
    • زانو

    نتیجه گیری

    یکی از روش های آسان و بدون دردسر جهت کوچک کردن سایز شکم جراحی شکم با لیزر می باشد. شما در روزهای اول پس از جراحی میتوانید تغیرات مشهود را در اندام خود مشاهده کنید، در مطب خانم دکتر سعادتی انواع جراحی زیبایی نظیر جراحی شکم، جراحی سینه و … انجام می گیرد تنها کافیست برای رزرو نوبت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.