logo

لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد

    لیزر موهای زائد روشی است که از دهه 90 میلادی مورد استفاده قرار گرفته و به طور گسترده ای مورد استفبال عموم مردم به خصوص قشر مرفه جامعه قرار گرفت. در گذشته از بین بردن موهای زائد عملی لوکس و گران به نظر می رسید اما جالب است بدانید که از بین بردن موهای زائد حتی از زمان مصر باستان مورد استفاده قرار می گرفت.  نشانه ای بود از ثروتمند بودن و سلامت شخص.  از بین بردن موهای زائد جهت در امان بودن از بیماری های مختلف پوستی و حتی کیست مویی مورد استفاده قرار می گرفت.

    امروزه لیزر موهای زائد با دستگاه الکس بهترین روش برای راحت شدن از موهای زائد به طور دائمی است. این نوع لیزر بر روی موهای تیره و ضخیم تاثیر شگفت انگیزی دارد و اشخاصی که پوست سفیدی دارند زودتر از افرادی که پوست تیره دارند از این دستگاه نتیجه می گیرند.

    مکانیسم لیزر موهای زائد

    پرتو نور لیزر توسط ملانین در فولیکول مو جذب می شود. اگر فولیکول در محله Anagen چرخه رشد مو باشد فولیکول نابود خواهد شد و رشد نخواهد کرد. لیزر به طور کل یک سیستم حرارتی است، انرژی حاصل از لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود و باعث از ریشه نابود شدن آنها می شود. از این رو زمانی که ریشه نابود می شود دیگر مو قادر به رشد نخواهد بود.

    ما در فازهای مختلف رشد مو به ریشه موها انرژی لیزر را منتقل می کنیم. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد نیازمند چندین جلسه با فواصل زمانی  مختلف است.

    مکانیسم لیزر موهای زائد

    به طور کلی لیزر هیچ تغییری در رنگ پوست ایجاد نمی کند و فقط و فقط توسط رنگدانه مو جذب می شود. به همین دلیل است که هیچ لیزری بر روی موهای بور و کرکی اثری ندارد. و باز هم به همین علت لیزر موهای زائد اثری بر روی اندام داخلی نمی گذارد و دلیلی برای ایجاد سرطان یا ناباروری بر اثر لیزر نیست، برای درمان مشکلاتی نظیر هموروئید یا کیست مویی کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

    مرحله رشد مو یا مرحله Anagen

    همه موها  در آن واحد در مرحله رشد مو یا همان مرحله Anagen نیستند. به همین دلیل است که چندین  جلسه درمان و لیزر موهای زائد در فواصل زمانی مختلف برای از بین بردن تمام فولیکول ها ضروری است.

    لیزر حذف موهای زائد قبل و بعد

     

    بیشتر بخوانید: برداشتن خال با لیزر

    تفاوت قیمت خدمات لیزر در مراکز مختلف

    اولین معیار برای تعیین قیمت لیزر موهای زائد نوع دستگاهی است که برای این کار استفاده می شود. ممکن است در مراکز مختلف، دستگاه های متفاوتی برای لیزر موهای زائد به کار برده شوند. دوم اینکه اگر دستگاه های یکسانی در 2 مرکز به شما خدماتی ارائه می داد و یکی از آنها، ارزان تر از دیگری بود، باید به این مساله شک کنید. متاسفانه این روزها بیشتر آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی، اقدام به تبلیغ لیزر موهای زائد با قیمتی پایین تر از کلینیک ها می کنند. در این مراکز غیر قانونی علاوه بر این که سلامت پوست شما در خطر است، تعداد شات یا میزان انرژی را کمتر از حالت عادی در نظر می گیرند و از این رو، شما را برای جلسه های بیشتری به مرکز خود می کشانند. در این صورت، در نهایت شما هستید که از نظر مالی، زمانی و حتی سلامت، ضرر خواهید کرد.

     

    رویش مو بعد از لیزر

    چند جلسه برای رفع موهای زائد نیاز است

    توجه کنید که رفع کامل موهای زائد به طور کامل غیر ممکن است با این که می توان بیش از 90 درصد موهای زائد را از بین برد اما این ادعا که موهای زائد کاملا و صد در صد ریشه کن می شود ادعایی بی اساس و غیر علمی است . اگر شما پوستی روشن و موهایی ضخیم دارید و مشکل پوستی و هورمونی خاصی ندارید می توان پیش بینی کرد که با دستگاه لیزر الکس کندلا طی 4 جلسه 90 درصد موهای زائد خود را از دست می دهید. نقاط مختلف بدن تعداد جلسات لیزر مختلفی را نیاز دارند تا شما به نتیجه دلخواه برسید.

    مطب خانم دکتر سعادتی با سالها تجربه در زمینه جراحی زیبایی و درمانی نظیر جراحی زیبایی شکم، جراحی سینه و… و انجام خدمات لیزری شامل لیزر هموروئید، لیزر لیپولیز ، برداشتن خال با لیزر و… با بهترین و بروز ترین دستگاه ها شما را برای داشتن اندام ایده آل و درمان مشکلاتتان همراهی می کند تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.