logo

دکتر خانم متخصص هموروئید

    بعدیقبلی
    دکتر خانم برای هموروئید

    دکتر خانم متخصص هموروئید

    بسیاری از زنان ترجیح می دهند برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید و شقاق و دیگر بیماری هایی که در ناحیه مقعد و تناسلی بروز می کند به پزشک زنان مراجعه کنند. اما این تصور که یک متخصص خانم زنان تمام بیماری های این ناحیه را قادر به جراحی و درمان است اشتباه است. در نظر داشته باشید یک متخصص زنان، مامایی و یا زایمان تنها مجاز و قادر به درمان و تجویز دارو برای بیماری های ناحیه تناسلی است و مجاز به عمل جراحی بیماری های مربوط به مقعد به خصوص عمل جراحی هموروئید یا بواسیر نمی باشد.

    برای درمان هموروئید زنان به چه پزشکی مراجعه کنیم

    برای تشخیص، درمان و جراحی هموروئید یا همان بواسیر باید به یک متخصص جراحی مراجعه کنید. چناچه نسبت به جنسیت پزشک خود حساس هستید می توانید دکتر خانم جراح هموروئید را انتخاب کنید. توجه کنید که فقط یک جراح می تواند برای شما عمل جراحی هموروئید یا بواسیر را انجام دهد و متخصص زنان نه تنها مجاز به اعمال جراحی ناحیه مقعد نیست بلکه مهارت کافی برای انجام این دسته از اعمال جراحی را ندارد.

    آیا می توانم کادر جراحی هموروئید را خانم انتخاب کنم

    در کلینیک لیزر هموروئید دکتر زهرا سعادتی می توانید با هماهنگی قبلی کادر اتاق عمل را خانم انتخاب کنید. هرچند که دکتر زهرا سعادتی برای درمان سرپایی هموروئید و لیزر سرپایی هموروئید تمامی کادر درمان را خانم انتخاب کرده اند و تمامی کارمندان و دستیاران خانم هستند. بنابراین بیمار دیگر نگرانی از بابت حریم خصوصی و زنانه خود ندارد و به راحتی به پزشک متخصص هموروئید زنان مراجعه می کند.

    دکتر خوب برای جراحی همورئید کیست

    پزشکی برای جراحی هموروئید خوب است که اول از همه متخصص جراحی باشد. دوم تجربه و تخصص کافی در جراحی هموروئید بواسیر و دیگر بیماری های ناحیه مقعد را داشته باشد. یک پزشک با مهارت با دانش و فن آوری روز آشنا است و همواره در حال پژوهش و آموختن مهارت های روز دنیا است. امروزه جراحی با لیزر روشی کارآمد است که انقلابی بزرگ در حیطه پزشکی ایجاد کرده است. یک متخصص جراحی هموروئید خوب روش کار وعمل جراحی با لیزر را آموخته است و تجربه و مهارت کافی در استفاده از انواع لیزر پرتوان و کم توان را دارد. دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی جز اولین جراحان ایران است که در سال 86 دوره های حرفه ای مربوط به جراحی با لیزر را در کشورهای روسیه ، ترکیه و ایران گذرانده اند و طی این سال ها هزاران جراحی موفق با لیزر را انجام داده اند.

    کلینیک لیزر بواسیر زنان

    در کلینیک تخصصی لیزر و جراحی دکتر زهرا سعادتی انواع هموروئید یا بواسیر توسط شخص دکتر سعادتی انجام می شود. پزشک متخصص هموروئید شما در مراحل ویزیت تا عمل جراحی هموروئید و مراقبت های بعد از عمل حامی و همراه شما خواهد بود. همین همراهی پزشک متخصص امید بخش و آرام بخش بیمار خواهد بود و به روند درمان هموروئید کمک شایانی می کند. دسترسی به پزشک و دستیاران حرفه ای دکتر متخصص در کلینیک تخصصی لیزر دکتر زهرا سعادتی آسان است و تلفن ها از 9 صبح تا 9 شب پاسخ داده می شود.

    همچنین بیماران بعد از عمل جراحی یک تلفن موبایل اورژانس دریافت می کنند. در این صورت اگر درباره مراقبت های بعد از جراحی هموروئید سوالی داشته باشند می توانند بپرسند و بعد از جراحی سر در گم و بدون اطلاعات کافی رها نمی شوند.

    نکته مهم درباره کلینیک لیزر دکتر سعادتی این است که تمامی عمل های جراحی هموروئید با لیزر و توسط شخص خانم دکتر زهرا سعادتی انجام می شود. 

    همچنین برای بیمارانی که از راه دور تشریف میاورند خدمات جداگانه ای در نظر گرفته شده که می توانند قبل از عمل جراحی هموروئید ویزیت آنلاین شوند و بعد از جراحی نیز نیازی به مراجعه حضوری و چک آپ بعد از عمل ندارند و با همان روش آنلاین و به طور رایگان ویزیت بعد از عمل آنها توسط دکتر زهرا سعادتی انجام می شود. برای اطلاع از روش ویزیت آنلاین کلیک کنید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی
    • سمیه پاسخ نوامبر 30, 2019 at 7:48 ب.ظ

      در مورد عود مجدد هموروئید هم توضیح بدید
      با برداشتن این بالشتک ها ایا عملکرد اسفنگترا مختل نمیشه .ودر نهایت بی اختیاری دفع ایجاد نمیشه

    • روژانا پاسخ دسامبر 27, 2019 at 11:28 ب.ظ

      سلام و عرض ادب خانم دکتر عزیز
      من دختری26ساله م و حدود یکی دو ساله ک به طور مکرر دچار یبوست میشم

      و متاسفانه این دوماه اخیر خونریزی دارم و خارش و درد در ناحیه مقعد بعلاوه اینکه متاسفانه تو همین دو سه ماهه زاۓده گوشتی هم دارم ک قابل لمس و دید هست
      بنا بدلایل مختلف نتونستم برم دکتر ک معاینه شم….اما الان ک متوجه شدم لیزر میتونه تو این زمینه کمک کنه…میخواستم بدونم من بااین توصیفات اندیکاسیون عمل بالیزر هستم؟یا نه؟ممنونم

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ دسامبر 30, 2019 at 2:06 ب.ظ

        سلام. ابتدا به پزشك مراجعه كنيد و درمان دارويي بگيريد اگر خوب نشدي. ليزر كنيد.

    • سینا پاسخ ژانویه 27, 2020 at 2:12 ب.ظ

      سلام. مدتی است خارش مقعد دارم. یبوست و… گاهی خون. لمس زایده کوچک که گاهی بزرگتر لمس میشه. از کجا بدونم که بدون جراحی درست میشه واقعیتش کمی سختمه دکتر برم

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ فوریه 1, 2020 at 9:43 ق.ظ

        سلام. شما حتما باید به یک متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید تا وضعیت شما را از لحاظ وجود پلیپ ها و توده ها بررسی نمایند. اگر به موقع مراجعه کنید و تشخیص متخصص بر همورویید باشد با روش دارو درمانی مناسب طی دو هفته بهبود می یابید.

    • فاطمه پاسخ فوریه 2, 2020 at 12:12 ب.ظ

      سلام وقتتون بخیر من حدود 15 سال پیش جراحی هموروئید انجام دادم به مرور و کمتر از 6 ماه یک زائده ی کاملا قابل لمس مشاهده شد که بعدها بزرگتر هم شد. در حال حاضر و حدود سه چهار ماهی می شه که عمل دفع علیرعم اینکه چندان هم دچار یبوست نیستم برام سخته و احساس می کنم در ناحیه مقعد لایه های بوجود اومده که باعث جلوگیری از دفع می شه
      در ضمن حدود یک سال می شه که یه جوش خارج از مقعد بیرون زده که هر چند وقت یکبار با خارش مثل جوش های چرکی سرباز می کنه و مقدار کمی خونریزی می کنه و بعد تا مدتی فقط کمی برجسته است.
      ممکنه راهنمایی کنید من به جراحی نیاز دارم

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ فوریه 8, 2020 at 9:32 ق.ظ

        سلام شما باید توسط متخصص جراحی با تجربه معاینه شوید. ممکن است دچار فیستول مقعد شده باشید.

    • بي نام پاسخ فوریه 18, 2020 at 8:09 ب.ظ

      سلام من جديدا در ناحيه مقعد خارش دارم و يه كم بيرون زدگي و در همون محل يك شيار در مقعدم به وجود امده البته قبلش رابطه جنسي داشتم ميخواستم ببينم مشكلم با دارو رفع ميشه؟؟

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ مارس 4, 2020 at 11:16 ب.ظ

        سلام شما باید معاینه شوید و نباید رابطه جنسی از ناحیه مقعد داشته باشید. در غیر این صورت وضعیت شما وخیم تر خواهد شد و به درمان ها جواب نخواهید داد.

    • معصومی پاسخ مارس 1, 2020 at 10:07 ب.ظ

      سلام خانم دکتر
      آیا تشخیص هموروییددر تخصص شما هست یا نه؟
      یا اینکه شما فقط عمل انجام میدهید!
      موضوع اینه که خانمم دو سال پیش عمل همورویید شد،الان هم همون وضعیت قبل عمل برای پیش اومده

    • سپهر پاسخ ژوئن 16, 2020 at 1:02 ق.ظ

      سلام. تعریف شما رو زیاد شنیدم. ایا برای تشخیص هموروئد میتونم به شما مراجعه کنم؟ یا فقط لیزر درمانی می کنید؟

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ ژوئن 22, 2020 at 3:28 ب.ظ

        سلام ابتدا بیماری را تشخیص می دهیم و سپس برای لیزر اقدام می کنیم. هم برای تشخیص و هم برای لیزر می توانید به ما مراجعه کنید.

    • شکوفه پاسخ ژوئن 16, 2020 at 9:30 ق.ظ

      سلام.من یک خانوم ۳۰ ساله هستم..دوتا زایمان طبیعی داشتم..و چندین سال هست که همورویید خارجی دارم..هر چند وقت یک بار که دچار یبوست میشم..همراه مدفوعم خونریزی هم دارم..البته قبلا هم ب دکتر مراجعه کردم و پماد بهم دادن و با نشستن در آب گرم خونریزی و تورم کم شد اما اون بیرون زدگی هیچوقت از بین نرفت و الان بعد تقریبا دو سال دو روزه که بعد اجابت مزاج همراه مدفوع خونریزی دارم آیا باید جراحی کنم یا همون روش های قبلی رو انجام بدم؟

      • دکتر زهرا سعادتی پاسخ ژوئن 22, 2020 at 3:28 ب.ظ

        سلام روش های قدیمی و دارویی اگر بیشتر از 10 روز طول بکشد و بیماری درمان نشود توصیه بر لیزر هموروئید است. به یک متخصص جراحی و لیزر باتجربه مراجعه کنید.

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی