logo

عوارض هموروئید

    عوارض هموروئید

    عوارض هموروئید

    بیماری آزار دهنده هموروئید یا بواسیر به دلیل این که در ناحیه حساس مقعد بروز می کند بعضا غیر قابل تحمل می شود و در زندگی عادی بیمار اختلال ایجاد می کند. بالشتک های هموروئید بر اثر برآمده شدن و ملتهب شدن بیمار می شوند و این شرایط عوارض گوناگونی برای بیمار ایجاد می کند. از جمله:

    کم خونی و فقر آهن اگر خونریزی هموروئید قابل توجه باشد.

    درد شدید در اثر وجود لخته خون در بواسیر

    عفونت یا زخم شدن بواسیر

    کاهش کیفیت زندگی

    پرولاپس یا همان پایین افتادگی مقعد

    خونریزی مقعد و پیدایش کانون های نکروزی در گره های هموروئید که یکی از بدترین عوارض هموروئید است

    تورم و التهاب اسفنگتر مقعد و سوزش مقعد و تب ۵ / ۳۷ تا ۸ /۳۸ درجه.

    توصیه می شود برای جلوگیری از بروز عوارض هموروئید هرچه سریعتر برای درمان هموروئید و یا عمل جراحی هموروئید اقدام کنید تا کمترین صدمه را متحمل شوید. هموروئید های خفیف در مراحل اولیه با رعایت رژیم غذایی مناسب مصرف آب و فیبر کافی و پیاده روی و ورزش بهبود می یابند اما اگر در همان روزهای اولیه بهبودی حاصل نشد برای دریافت دارو به پزشک مراجعه کنید تا مشکل جدی وجود نداشته باشد. اگر در همان روزهای اول با تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی بهبودی حاصل نشد، از خود درمانی هموروئید جدا خودداری کنید، یکی دیگر از روش های درمان هموروئید و از بین بردن آن، لیزر هموروئید می باشد که روشی عالی با نتیجه عالی می باشد که می توانید این روش را نیز برای درمان مشکل هموروئید خود در نظر داشته باشید.

     

    مطب خانم دکتر سعادتی با سالها تجربه در زمینه جراحی زیبایی و درمانی نظیر جراحی زیبایی شکم، جراحی سینه و… و انجام خدمات لیزری شامل لیزر هموروئید، لیزر لیپولیز ، برداشتن خال با لیزر و… با بهترین و بروز ترین دستگاه ها شما را برای داشتن اندام ایده آل و درمان مشکلاتتان همراهی می کند تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.