logo

تزریق چربی به ران

    بعدیقبلی

    تزریق چربی به ران

    داشتن ران و پاهای متناسب و خوش فرم، در تناسب اندام فرد نقش و تاثیر زیادی دارد.

    در بعضی افراد فرورفتگی در قسمت هایی از ران مانند بغل ران مشاهده می شود که از خوش فرمی پاها می کاهد. همچنین افرادی که سابقه لیپوساکشن داشته اند، ممکن است برای اصلاح ناهنجاری هایی مانند فرورفتگی ها و بی نظمی های ناشی از لیپوساکشن، به تزریق چربی توصیه شوند.

    تزریق چربی به ران در کنار تزریق چربی به باسن، یکی از پرطرفدارترین  راه کار ها برای فرم دهی و زیباتر شدن پایین تنه بانوان می باشد.

    توصیه می شود تزریق به هر دو محل به طور همزمان با هم انچام شود تا جراح بتواند فرم ایده آل تر و متناسب تری برای زیباجو طراحی کند.

    تزریق چربی به ران پا برای داشتن پاهای خوش فرم

    تزریق چربی به ران

    تزریق چربی به ران چگونه انجام می شود؟

    تزریق چربی به اندام های مختلف از جمله ران پاها اصولا به منظور بهبود شکل ظاهری و برطرف کردن عیوب زیبایی شناختی ناحیه مورد نظر انجام می گیرد.

    در نتیجه این تزریق، قسمت مورد نظر با سایر نواحی تناسب و تعادل بهتری پیدا می کند.

    برای شروع جراحی تزریق به ران، ابتدا زیباجو در حالت بیهوشی جنرال قرار می گیرد. این بدین معناست که در طول جراحی یک تا دو ساعته، فرد هیچگونه درد و ناراحتی احساس نخواهد کرد.

    بعد از بیهوشی، جراح از نواحی اهدا کننده که از قبل علامت گذاری شده مانند شکم، پهلو، باسن یا بازو، حجم چربی کافی و لازم را توسط دستگاه لیپوساکشن خارج می کند.

    بعد از این مرحله، چربی تخلیه شده، تصفیه می شود و آماده تزریق به ران ها یا هر قسمت دیگری از بدن می شود.

    جراح با تبحر و تجربه کافی، مقدار چربی مورد نیاز برای هر ناحیه را اندازه گیری و تزریق می نماید.

    نتایج تزریق چربی به ران

    نتایج اینگونه جراحی ها معمولا بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است اما به دلیل اینکه درصد کمی از چربی تزریق شده بعد از چند ماه احتمالا داخل بافت بدن جذب می شود، نتایج ماندگار و دائمی این جراحی معمولا حدود 3 ماه پس از جراحی پدیدار می شود. به دلیل استفاده از چربی خود فرد برای فرمدهی به ران ها، نتیجه بسیار طبیعی و ماندگار خواهد بود.

    کاندید مناسب تزریق چربی به ران از نظر دکتر زهرا سعادتی

    بعد از آگاهی از روند و نتایج تزریق چربی به ران پا، سوالی که همواره ذهن زیباجویان را درگیر می کند این است که آیا این جراحی برا همه افراد مناسب است یا خیر؟

    در ادامه مقاله دکتر زهرا سعادتی به طور کامل در این مورد توضیح می دهد:

    زیباجویی که قصد انجام این عمل جراحی را دارد باید ویژگی خاص بدنی داشته باشد.

    در وهله اول فرد باید از ظاهر و فرم پاهای خود نارضایتی داشته باشد و یا دچار ناهنجاری خاصی مانند فرورفتگی و یا عدم تقارن در قسمت ران پا باشد.

    همچنین بدیهی است این افراد باید در قسمت هایی از بدن مانند شکم، پهلو، بازو و یا باسن چربی اضافی کافی برای تخلیه و بعد تزریق آن به ران پا داشته باشند.

    این روش به افرادی توصیه می شود که با داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش نتوانسته اند به فرم دلخواه و یا اصلاح ناهنجاری در قسمت ران پا دست یابند.

    نکته بسیار مهم در اینگونه عمل های زیبایی، انتخاب جراح زبردست و با تجربه است زیرا در صورتی که جراح نتواند به خوبی فرم پاها را اصلاح کند، احتمالا ظاهر پاها از قبل نیز بدتر شده و فرد علاوه بر تحمیل هزینه، با نرسیدن به نتیجه مطلوب از لحاظ روحی تحت فشار بسیار زیادی قرار می گیرد.

    باید و نباید های بعد از تزریق چربی به ران ها

    همیشه توصیه و دستورالعمل های قبل و بعد از جراحی، علاوه بر اینکه سبب کاهش ریسک های ناشی از جراحی می شود، در افزایش ماندگاری نتایج آن موثر می باشد.

    در ادامه به برخی نکات که حتما باید قبل و بعد از جراحی تزریق به ران مورد توجه قرار بگیرد، اشاره می کنیم:

    1. خودداری از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات حداقل 3 هفته قبل و بعد از هرگونه عمل جراحی
    2. قطع مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین تحت نظر پزشک
    3. امتناع از انجام ورزش و فعالیت های سنگین حداقل 3 هفته پس از جراحی
    4. به تعویق انداختن استحمام حداقل 5 روز پس از جراحی
    5. پوشیدن لباس های نخی و گشاد و استفاده نکردن از لباس های جذب به خصوص شلوارهای تنگ بعد از جراحی
    6. جلوگیری از ورود هرگونه فشار از جمله انواع ماساژ، به نقطه تزریق شده

    مزیت تزریق چربی به ران ها نسبت به دیگر روش های فرمدهی

    با تزریق چربی به ران پا به فرم ایده آل خواهید رسید

    تزریق چربی به پا

    به دلیل استفاده چربی از بافت بدن خود فرد، بروز هرگونه واکنش آلرژیک به حداقل رسیده و عوارض این روش نسبت به روش های غیرطبیعی دیگر بسیار کمتر است.

    همچنین با انتخاب این روش می توانید علاوه بر رسیدن به فرم دلخواه در ناحیه پاها از شر چربی های اضافی شکم و پهلو نیز خلاص شوید.

    مقرون به صرفه بودن این روش، یکی دیگر از مزایای آن نسبت به سایر روش ها می باشد.

    عوارض احتمالی تزریق چربی به ران پا

    همانطور که در قسمت های قبل این مقاله اشاره شد، انتخاب متخصص جراحی با تبحر در بروز عوارض و مشکلات پس ازاین جراحی بسیار موثر می باشد.

    پس ازتخلیه چربی ازناحیه اهدا کننده، چربی مخلوط با خون و ترشحات دیگر باید به بهترین شکل تصفیه و پاکیزه شود. چربی تزریق شده اگر از هرگونه ناخالصی مبرا نباشد، احتمال ابتلا به عفونت بسیار زیاد می باشد.

    همچنین داشتن علم زیبایی شناسی اندام و رعایت تناسبات برای تزریق چربی در نواحی مختلف بدن برای متخصص جراحی نقش حیاتی دارد. در صورت نداشتن علم کافی، اندام فرد دچار فرورفتگی و ناهنجاری خواهد شد.

    تورم، درد و خونریزی از متداول ترین عوارض این جراحی می باشد که انجام صحیح و دقیق دستورالعمل های قبل و بعد از جراحی و همچنین استفاده از داروهای تجویزی نقش مهمی در به حداقل رساندن احتمال بروز این عوارض دارد.

    هزینه تزریق چربی به ران پا در تهران

    این عمل جراحی از مقرون به صرفه ترین راه های رسیدن به فرم ایده آل پاها می باشد.

    تعیین هزینه جراحی تزریق به ران پا تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله دستمزد جراح، هزینه های مربوط به کلینیک، هزینه های بیهوشی، هزینه لوازم و داروهای مصرفی و همچنین موقعیت مکانی کلینیک می باشد.

    با توجه به اینکه این نوع جراحی ها به طور کامل در دسته جراحی های زیبایی و غیر ضرروری قرار می گیرند، بیمه ها هیچگونه پوششی برای این هزینه ها در نظر نگرفته اند و تمام هزینه باید توسط فرد زیباجو پرداخت شود.

    در آخر لازم به ذکر است بررسی دقیق کیس های این جراحی، همچنین آگاهی از عوارض و باید و نباید های این روش، در رسیدن به بهترین نتیجه نقش مهمی دارد.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی