logo

دلایل انجام جراحی زیبایی شکم

    بعدیقبلی
    دلایل انجام جراحی زیبایی شکم

    دلایل انجام جراحی زیبایی شکم

    هر فردی اعم از خانم یا آقا ممکن از اضافه وزن خود و برآمدگی های شکم رنج ببرد اما امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوینی برای رهایی از این چربی های اضافه موجود است. چاقی و بزرگی شکم یکی از مشکلاتی است که خانم ها دوست ندارند با آن مواجه شوند و وجود چربی های دور شکم برای آن ها آزار دهنده هست به همین منظور تصمیم به جراحی زیبایی شکم می گیرند.

    ابدومینوپلاستی

    جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

    برخی از خانم ها بعد از زایمان شکمشان بزرگ می شود و تغییراتی در ناحیه پوست شکمشان ایجاد می شود ترک های ریزی که برای هر خانومی نا خوشایند است برای همین منظور معمولا خانم های تازه زایمان کرده از روش جراحی شکم با لیزر استفاده می کنند.

    افتادگی و شل شدن شکم در اثر بالا رفتن سن

    برحی از خانم ها در اثر بالا رفتن سن عضلات شکمشان شل می شود و باعث افتادگی شکم می شود. برای رفع همه ی این ها میتوان جراحی زیبایی شکم را پیشنهاد کرد، قابل ذکر است که شاخص توده ای بدن باید در رنج تعیین شده باشد اگر کمتر یا بیشتر باشد خطرات ناشی از عمل جراحی زیبایی شکم زیاد می شود و این جراحی حتما باید توسط جراح متخصص انجام شود.

    نتایج جراحی زیبایی شکم

    • اگر همه ی شرایط بیمار برای جراحی مناسب باشد یعنی
    • بیمار دیابت نداشته باشد
    • عفونت بعد از جراحی رخ ندهد
    • جراحی نیز به صورت درست و اصولی انجام شده باشد.
    • بیمار ترجیحا سابقه سیگار کشیدن نداشته باشد

    اگر و فقط اگر تمامی شرایط بالا درست باشد نتیجه عمل جراحی زیبایی شکم بسیار مطلوب و رضایت بخش خواهد بود در غیر این صورت اثرات جبران ناپذیری دارد.

    هزینه جراحی زیبایی شکم

    عمل جراحی زیبایی شکم حتما باید در بیمارستان انجام شود به همین منظور هزینه ها متناسب با وضعیت بیمار و تخصص جراح و بیمارستانی که در آن جراحی انجام می شود متغیر است.

    شما می توانید برای مشاهده مرحله ب مرحله جراحی زیبایی شکم فیلم جراحی زیبایی شکم را را مشاهده کنید و بعد به پزشک متخصص رجوع کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی