logo

عوارض جراحی زیبایی شکم و سینه

    بعدیقبلی
    عوارض جراحی زیبایی شکم و سینه

    عوارض جراحی زیبایی شکم و سینه

    باید بگوییم در عین حال که جراحی های زیبایی سبب خاص بودن و تغییرات مثبت در شما می شود اما ممکن است در پی آن یک سری خطرات و عوارض داشته باشد. درست است که شما با ایجاد تغیرات مثبت در ظاهرتان به فرد خاص و منحصر به فرد تبدیل می شوید اما حتما باید قبل از انجام انواع جراحی های زیبایی تمام تحقیقات، مطالعات و دانسته های خود را نسبت به عوارض بعد از عمل بالا ببرید. در ادامه در رابطه با عوارض این جراحی های زیبایی اعم از جراحی زیبایی شکم بیشتر خواهیم پرداخت.

     

    عوارض جراحی زیبایی شکم و سینه

    بیشتر بخوانید: 5 نکته مهم برای جراحی زیبایی شکم

    اقسام جراحی زیبایی شکم

    • ابدومینوپلاستی

    در این نوع عمل پس از بیهوشی کامل فرد، پزشکان متخصص شروع به انجام عمل جراحی می کنند. با انجام آن اکثر بافت چربی زیر پوست شکم را از بین می برند و علاوه بر آن شلی و افتادگی شکم را برطرف میکنند. پس از انجام آن شکم کاملا تخت و یک دست می شود.

    • لیپوساکشن

    این نوع جراحی برای کشیدن چربی از برخی قسمت های بدن می باشد. این روش به صورت مکش می باشد و مقدار چربی های مورد نظر شکم را به صورت مکشی خارج می کند. بعد از نجام این عمل جراحی، پوست شکم شما کاملا صاف و یک دست می شود.

    • لیپوماتیک

    در این نوع جراحی هم همانند دو عمل زیبایی دیگر، چربی های اضافی از شکم خارج می شود اما تنها تفاوتی که دارد این است که عوارض بعد از عمل آن از لیپوساکشن کمتر می باشد.

     

    عوارض عمل زیبایی شکم

    کاملا درست است که با انجام عمل های زیبایی مربوط به بر طرف کردن چاقی میتوانید به اندام ایده آل خود نزدیک شوید، اما عوارضی هم به دنبال دارد که حتما باید قبل از انجام آن اطلاع داشته باشید. عفونت های مکرر بعد از عمل، میتواند یکی از عوارض های دردناک آن باشد. التهاب، بی حسی، تغیر رنگ پوست، خونریزی و خارج شدن لخته از ناحیه عمل جزو عوارض عمل نیز می باشد. یکی دیگر از عوارض مهم این عمل میتوان به عدم تقارن یا یک دست بودن عضو بدن اشاره کرد.

     

    عوارض عمل زیبایی شکم

    بیشتر بخوانید: تزریق چربی به باسن

    مراقبت های بعد از عمل زیبایی شکم

    بعد از عمل بسته به شرایط و حال جسمی تان، پس از تایید پزشکتان بین 2 الی 4 هفته نیاز به استراحت دارید. شما میتوانید حدود 2هفته پس از انجام این جراحی، شروع به انجام ورزش های سبک کنید. برای برطرف کردن درد و تورم در ناحیه عمل، قادرید که از گن های مخصوص برای برطرف کردن آن نیز استفاده کنید. در ضمن استفاده از گن سبب می شود تا زخم های شما زودتر جوش بخورد و دوران نقاهت شما کاهش یابد. سعی کنید به مدت 3 ماه از کشیدن سیگار، قلیون و مصرف الکل خودداری کنید. در دوران نقاهت سعی کنید تغذیه خود را از هر نظر رعایت کنیدو همچین در روز های اول پس از عمل از خوردن لبنیات، نوشابه و نوشیدنی های کافئین دار اجتناب کنید. در صورت لزوم در روز ها اول استراحت لازه را داشته باشید، از نشستن طولانی مدت خود بکاهید و هر از چندگاهی قدم های کوتاه بردارید تا گردش خون در بدن شما جریان پیدا کند. بعد از عمل سعی کنید محل جراحی را خشک نگه دارید و باند آن را هر روز عوض کنید.

     

    انواع عمل زیبایی سینه

    • ماموپلاستی افزایشی

    مقصود از انجام این جراحی سینه برای افزایش اندازه سینه ها می باشد. اجرا این جراحی باعث جوان شدن ساختار سینه و محکم شدن آن می گردد. از آن جایی که ظاهر سینه باعث کاهش خودباوری در اکثر خانم ها می باشد، این عمل گزینه خوبی برای برطرف کردن آن می باشد.

    • ماستوپکسی

    این جراحی برای افرادی که دچار افتادگی سینه هستند مناسب است و باعث لیفت شدن سینه می گردد. این عمل باعث سفت شدن سینه می شود و پوست های اضافی هنگام عمل برداشته می شود. با انجام این عمل بافت سینه کلا به سمت بالا هدایت می شود و سینه به بالا لیفت می شود.

    • ماموپلاستی ریداکشن

    این عمل معمولا برای مردها به کار می رود و باعث کوچک کرد سایز سینه ها می شود. بعد از انجام عمل، ظاهر سینه کاملا تخت، صاف و مردانه می شود.

    عوارض عمل زیبایی سینه

    1. ایجاد عفونت پس از عمل زیبایی سینه
    2. ایجاد گوشت اضافه پس از مدتی
    3. از بین رفتن پوست سینه
    4. اختلال یا عدم شیردهی
    5. از بین رفتن نوک سینه
    6. تا به تا شدن سینه ها
    7. التهاب و ورم
    8. خون ریزی

    مراقبت های بعد از عمل زیبایی سینه

    • تا یک هفته پس از عمل جراحی از بلند کردن اجسام سنگین وزن خودداری کنید.
    • تا مدتی که احساس درد دارید، از رانندگی کردن اجتناب کنید.
    • بعد از اتمام دو روز بدون این که به محل جراحی و بخیه ها دست بزنید میتواند حمام کنید.
    • هنگام خوابیدن، زیر سر خود بالشت با ارتفاع زیاد بگذارید تا سر از بدن شما بالاتر قرار بگیرد.
    • سعی کنید از مواد غذایی سالم و سبزیجات بعد از عمل استفاده کنید.
    • خوردن مایعات پس ار عمل

    برای دریافت اطلاعات در رابطه با لیزر هموروئید بر روی لینک کلیک کنید.

     

    مراقبت های بعد از عمل زیبایی سینه

    بیشتر بخوانید: عود و بازگشت کیست مویی

     

    نتیجه گیری

    توجه داشته باشید که هر عمل زیبایی اعم از جراحی سینه و شکم دارای یک سری عوارض ناشی از انجام آن می باشد. که باید حتما قبل از آن تمام مزایا و معایب آن را بررسی کنید. کلینیک دکتر زهرا سعادتی، آماده بهترین خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی