انواع روش های جراحی هموروئید

انواع روش های جراحی هموروئید

جراحی هموروئید دارای روش های متعددی است که در ادامه توضیح می دهیم .

5 روش برای جراحی هموروئید

1. جراحی هموروئید باز

( در همورئید به  روش جراحی باز بافت های هموروئید به وسیله تیغ جراحی خارج و بریده می شود و برش در سمت چپ زده می شود و باز گذاشته می شود در این روش امکان عفونت به شدت بالا است.)

1. جراحی هموروئید بسته

(جراحی هموروئید به روش بسته یکی از روش هایی است که بیشترین استفاده را دارد زیرا به درمان هموروئید داخلی کمک می کند در این روش از وسایل مختلفی مانند لیزر هموروئید و … استفاده می شود و هموروئید برداشته می شود و بعد از آن با استقاده از نخ بخیه قابل جذب بخیه و ترمیم می شود. این روش 90 درصد موفق است .)

1. جراحی هموروئید استاپلر

(یکی از جدید ترین روش ها برای درمان همورویید است این روش دارای نام های متفاوتی از جمله لانگو نیز است این روش در بیمارانی با درجه iv  و  III استفاده می شود این روش درد کمتری و بهبودی زودتری نسبت به جراحی معمولی دارد.)

1. بستن باند لاستیکی(رابر بند)

(این روش برای افراد با هموروئید در مراحل اولیه هستند که یک حلقه پلاستیکی به دور هموروئید متصل می شود و این حلقه از گردش خون جلوگیری می کند و این کار باعث دفع هموروئید می شود.)

1. اسفنگتروتومی داخلی- جانبی

(این روش جراحی همورویید با باز کردن عضله اسفنگر داخلی کانال آنال  است از این روش برای بیمارانی در وضعیت وخیم با فشار بیش از حد استفاده می شود این روش برای کاهش درد هم استفاده میشود.)

درمان هموروئید با لیزر بدون جراحی

به طور کلی باید گفت درمان هموروئید با لیزر هموروئید یکی از مفید ترین و مطلوب ترین روش ها است زیرا:

• سرعت در بهبودی فرد
    • سرعت عمل و مدت زمان عمل
    • بدون نیاز به بستری شدن
    • بدون نیاز به بیهوشی
    • بدون خونریزی و درد شدید
    • بدون آسیب رساندن به بافت های کناری هموروئید

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات زیبایی دکتر سعادتی از قبیل: جراحی زیبایی شکم، جراحی سینه و دیگر جراحی های درمانی از قبیل: لیزر هموروئید می توانید از طریق وب سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.