مقایسه جراحی هموروئید با لیزر هموروئید

مقایسه جراحی هموروئید با لیزر هموروئید

وقتی حرف از مقابسه دو روش درمانی می شود باید گفت برای مقایسه جراحی هموروئید با لیزر هموروئید باید هر کدام از مزایا و معایب این روش ها را مورد بررسی قرار داد .

همانطور که می دانیم لیزر نسل جدیدی در درمان انواع بیماری ها دارد. یکی از این درمان ها به بیماری های مقعدی (درمان هموروئید ) اشاره می کند.

در گدشته اگر فردی دچار این بواسیر یا همان هموروئید ترومبوزه می شد باید جراحی باز انجام می شد که همراه خونریزی و درد شدید بود که که بیمار برای بهبودی کامل باید دوره نقاهت بسیار طولانی را طی می کرد. همین مورد دلیلی بود که بسیاری از بیماران از آن وحشت داشتند و  از درمان بیماری خودداری می کردند.

لیزر هموروئید نسبت به جراحی هموروئید

یکی از افکار ترسناکی که در مورد بیماری هموروئید در افراد وجود دارد این است اگر بیمار به پزشک مراجعه کند باید درد زیادی متحمل شود تا شاید بیماری درمان شود به همین منظور دیر به جراح متخصص مراجعه می کنند که باعث تشدید بیماری می شود و لیزر هموروئید این مشکلات را کاملا رفع نموده است.

تفاوت لیزر هموروئید و جراحی هموروئید در عملکرد

در جراحی هموروئید نیاز به بستری شدن است. برای جراحی هموروئید بیهوشی هم لازم است زیرا در این روش هموروئید با تیغ جراحی برش داده می شود و برداشته می شود . بعد از انجام جراحی هموروئید بیمار درد زیادی متحمل می شود

در روش لیزر هموروئید در زمان برداشتن هموروئید انتهای عصب بریده شده ترمیم می شود و به همین منظور است که بیمار بعد از جراحی درد زیادی متحمل نمی شود و خونریزی در این روش بسیار کم است.

این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بیهوشی ندارد.

مدت زمان دوره نقاهت در جراحی هموروئید و ایزر هموروئید

در جراحی هموروئید  مممولا 2 تا 4 هفته طول می کشد تا بیمار بهبودی خود را کامل به دست بیاورد و بتواند کارهای روزمره خود را انجام دهد. در لیزر هموروئید فقط شب اول بیمار باید استراحت کند و نیاز به استراحت بیشتر نیست و از فردا روز عمل می تواند به کارهای روزمره اش بپردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر هموروئید و جراحی زیبایی شکم می توانید با کارشناسان ما از طریق صفحه ی تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.