logo

مزایا درمان شقاق با لیزر

    بعدیقبلی
    مزایا درمان شقاق با لیزر

    مزایا درمان شقاق با لیزر

    امروزه سبک های نوین برای درمان انواع بیماری ها وجود دارد اما در گذشته با این صورت نبوده و نهایتا به تغییر رژیم غذایی به صورت دارویی و عمل شقاق باز ختم می شد که در درمان فیشر موثر نبودند .

    مزایا درمان شقاق با لیزر نسبت به سایر روش های عمل جراحی

    روش های پیشینه های ما مشکلاتی داشنتد اما امروزه با استفاده از روش های نوین مانند لیزر شقاق که روشی بسیار مفیدو موثر در درمان شقاق است این مشکلات کاهش پیدا کرده اند.

    لیزر شقاق بستگی به میزان شدت بیماری شما دارد اگر بیماری در مراحل اولیه باشد می توان با لیزر کم تمان و پماد  برای درمان شقاق استفاده کرد و اگر بیماری در مرحله مزمن باشد باید از لیزر اشعه پر توان استفاده نمود .

    مزایا درمان شقاق با لیزر نسبت به سایر روش های عمل جراحی

    مزایای لیزر شقاق:

    1- بدون درد و خونریزی:

    در روش درمانی با لیزر خونریزی اتفاق نمی افتد زیرا لیزر عروق آسیب دیده را بازسازی و ترمیم می کند و در جراحی باز با استفاده از تیغ جراحی دچار خونریزی و درد شدید خواهیم بود در روش لیزر شاهد هیچ خونی نخواهیم بود و میزان درد نسبت به جراحی باز به مراتب کم تر می شود.

    2- بدون نیاز به بیهوشی در روش لیزر شقاق:

    در روش های سنتی درمان شقاق نیاز به بیهوشی است زیرا بیمار نمی تواند درد وارد شده را تحمل کند که  خود بیهوشی عوارضی دارد و فقط در مواقع ضروری باید استفاده شود هیچ کدام ارز این موارد در روش لیزر استفاده نمی شود و فقط در صورت  نیاز از بی حسی موضعی استفاده می شود.

    3- بدون نیاز به بستری شدن:

    از آن جایی که عمل با لیزر به صورت سرپایی انجام می شود نیاز به بسترس شدن در بیمارستان نیست.

    4- عدم ابتلا به بیماری های ویروسی:

    اگر شقاق جراحی شود هر چقدر هم که در محیط استریل شده نگه داشته شود اما ممکن است باز هم دچار بیماری و ویروس های دیگر شود برای همین منظور لیزر انتخاب درستی برای شقاق است زیرا برشی و زخمی ایجاد نمی شود که باعث بیماری جدیدی شود.

    5- عدم نیاز به پانسمان با لیزر شقاق

    درمان شقاق با لیزر نیازی به پانسمان ندارد در صورتی که عمل جراحی شقاق نیاز مداوم به استریله شدن و پانسمان دارد.

    6- عدم نیاز به دوره نقاهت در لیزر شقاق

    البته که هر روش درمانی احتیاج به استراحت کافی جهت بهبودی کامل دارد اما لیزر برای درمان شقاق نیاز به روده نقاهت خاصی ندارد و فرد بسته به حال خودش می تواند فعالیت های روزمره اش را انجام دهد.

    7- کاهش عوارض جراحی با لیزر شقاق

    جراحی شقاق سخت و دردناک است معمولا افراد بعد از عمل جراحی نمی توانند کنترل ادراد و مدفوع داشته باشند به همین دلیل این روش دگر منسوخ شده و افراد کمی از آن استفتاده می کنند اما درمان فیشر با لیزر بدون عارضه ی خاصی است.

    8- هزینه کمتر در لیزر شقاق

    هزینه ی لیزر شقاق نسبت به عمل جراحی شقاق کمتر است و بیمه هزینه هیچ کدام را تقبل نمی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر هموروئید و دیگر درمانها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی