logo

بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی

    بعدیقبلی
    بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی

    بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی

    ممکن است افرادی پس از انجام جراحی زیبایی شکم، قصد بارداری داشته باشند و یا به طور ناخواسته با بارداری روبه رو شوند، که باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست. بارداری پس از جراحی ابدومینوپلاستی امکان پذیر است، اما باید با پزشک خود در ارتباط باشید تا از خطرات احتمالی به دور باشید. این باور که در اکثر افراد به قاطعیت رسیده، که پس از انجام عمل ابدومینوپلاستی امکان بارداری وجود ندارد بسیار غلط است. بسیاری از افراد گمان می کنند که اگر بعد از انجام این جراحی با بارداری مواجه شوند، سلامت خود و جنینشان به خطر می افتد در صورتی که این باور غلط است و فقط باید برای حفظ سلامتشان در دوران بارداری تحت نظر پزشک باشند.

    بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی

    بیشتر بخوانید: جراحی زیبایی شکم بعد از زایمان

    تاثیرات بارداری بر روی بدن پس از عمل ابدومینوپلاستی

    در کل دوران بارداری دارای یک سری عوارض بر روی بدن بانوان باشد. شما بعد از عمل ابدومینوپلاستی طبق دستور پزشک خود تا یک مدت نبایدسراغ بارداری بروید. اگر شما در دوران نقاهت ابدومینو پلاستی به طور ناخواسته باردار شدید، جای هیچ نگرانی و استرس نمی باشد. با ایجاد بارداری پس از این جراحی، ماهیچه های شکم به صورت طبیعی به سمت جلو شیده می شود. البته باید بگوییم که بدن هر فردی متفاوت از دیگری می باشد و شما حتما باید با پزشک خود در ارتباط باشید. جالب است بدانید افرادی که بعد از انجام عمل ابدو باردار می شوند از نظر ظاهری خوش اندام تر هستند.

    تا چه مدت بعد از عمل ابدومینوپلاستی می توان باردار شد؟

    برای بارداری بعد از این جراحی، نیاز است که پزشک شما از نظر سلامت جسمی اجازه و تایید را برای بارداری به شما بدهد. معمولا بارداری تا 6 ماه بعد از جراحی بلاقید است، اما باز هم بستگی به بدن هر فرد دارد. اما بهتر است مدت زمانی به بدن خود استراحت دهید تا برای بارداری سالم، آمادگی لازم را داشته باشد. بهترین زمانی که بدن شما بعد از جراحی زیبایی شکم برای بارداری آماده است، بین 2 الی 3 سال می باشد.

    آیا بعد از ابدومینو پلاستی میتوان باردار شد؟

    در پاسخ این سوال میتوان گفت: بله شما قادر به بارداری هستید. اما باید توجه داشته باشید که بین بارداری تا عمل جراحی ابدومینو پلاستی فاصله باشد و بلافاصله پس آز آن جراحی برای بارداری اقدام نشود.

     

    آیا بعد از ابدومینو پلاستی میتوان باردار شد؟

    بیشتر بخوانید: مزایا درمان شقاق با لیزر

    آیا ابدومینوپلاستی پس از زایمان بر میگردد؟

    جالب است بدانید که این موضوع کاملا به بدن فرد مرتبط است، اما درکل ممکن است پوست مقداری دچار افتادگی و شل شدگی شود که در برخی افراد مجدد به حالت قبل باز میگردد و جای هیچ نگرانی نیست.

    تاثیرات بارداری بر بدن پس از عمل ابدومینوپلاستی

    اگر شما جزو افرادی هستید که پس از ابدومینوپلاستی، با بارداری مواجه شدید. لازم است بگوییم که حتما نسبت به افراد عادی مراقب تغذیه خود باشید تا اندام شما در طول این بارداری حفظ شود. افرادی که عمل ابدو انجام دادند، کشیدگی عضلات شکمشان در دوران بارداری نسبت به سایر افراد کمتر می باشد.

    معایب ابدومینوپلاستی همزمان سزارین

    1. افزایش زخم و جراحت بر روی بدن
    2. ضعیف شدن بدن مادر پس از زایمان
    3. اضافه شدن درد ابدومینوپلاستی علاوه بر سزارین در بدن مادر
    4. همانطور که میدانید شکم بانوان در زمان بارداری و پس از زایمان دارای ورم می باشد و برطرف شدن آن مدتی طول می کشد، درنتیجه ممکن است پس از ابدو همزمان با سزارین شکم دچار افتادگی شود.

    اثر بارداری بر پوست شکم

    تاثیرات بارداری بر روی شکم به عوامل زیادی میتواند بستگی داشته باشد که این عوامل اعم از:

    1. جنس پوست
    2. سن فرد
    3. مقدار افزایش وزن در دوران بارداری و قبل از آن

    اثر بارداری بر پوست شکم

    بیشتر بخوانید: 5 نکته مهم برای جراحی زیبایی شکم

    نتیجه گیری

    اگر شما قصد بارداری پس از جراحی زیبایی شکم دارید، یا با بارداری ناخواسته در دوران نقاهت پس از این عمل مواجه شدید، حتما با پزشک مربوطه در ارتباط باشید.

    انتخاب هوشمندانه شما برای داشتن اندام زیبا، با انتخاب کلینیک دکتر زهرا سعادتی کامل می شود. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مجموعه دکتر زهرا سعادتی در ارتباط باشید.

    دکتر زهرا سعادتی

    دکتر زهرا سعادتی بورد تخصصی جراحی عمومی و متخصص جراحی با لیزر فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران سال 1378 هزینه های مربوط به انواع عمل جراحی و لیزر پس از معاینه دقیق توسط پرشک تعیین می گردد تلفن تعیین وقت 02122761600-02122766853 آدرس: تهران پاسداران نبش گلستان نهم پلاک 457

    نوشته های بیشتر از دکتر زهرا سعادتی

    دیدگاه خود را بیان کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بعدیقبلی