لیزر شقاق در تهران

جراحی لیزر شقاق در تهران

لیزر شقاق در تهران

تمامی جراحی های دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر با لیزر پرتوان و در تهران انجام می شود. بیمارانی که در ساکن تهران نیستند هنگام تعیین زمان ویزیت این موضوع را به پذیرش اعلام کنند.  برای افرادی که از شهرستان تشریف می آورند وقت اورژانسی جراحی با لیزر در نظر گرفته می شود و تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا در همان روز که شخص برای ویزیت مراجعه می کند لیزر نیز انجام شود، دستیابی به اندامی ایده آل در کوتاه ترین زمان با جراحی هایی نظیر جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و… که در مطب خانم دکتر زهرا سعادتی با بهترین نتیجه انجام می گیرد کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

به علاوه برای تشخیص شقاق و ویزیت بیماران راه دور ویزیت آنلاین با دکتر سعادتی هماهنگ می شود. پس از لیزر شقاق در تهران یک شب استراحت برای بیمار توصیه می شود و با تشخیص پزشک بعد از یک روز بیمار می تواند تهران را ترک کند در غیر این صورت یک شب دیگر باید در تهران بماند. بهترین حالت برای اطمینان از سلامت بیمار این است که ۳ روز و ۲ شب بیماران شهرستان در تهران اقامت داشته باشند

جراحی لیزر شقاق مقعد

بیشتر بخوانید: لیزر هموروئید

CO۲  روش عمل شقاق مقعد با لیزر دی اکسید  کربن

عمل شقاق می تواند با بیهوشی عمومی ،بی حسی نخاعی و یا بی حسی موضعی انجام شود. بیمار در پوزیشن لیتوتومی یا جک نایف قرار می گیرد، ناحیه عمل تمیز می شود. زائده   پوستی و زخم شقاق با الیس گرفته و می باشد .continuous ۲۰w  برداشته می شود لیزر مورد استفاده با برش هلالی شکل زائده شقاق برداشته شده و عمل اسفنکتروتومی نیز با لیزر برداشته می شود. اسفنکتروتومی در ساعت ۶ و با پالس لیزر انجام می شود که البته لازم به ذکر است طبق تجربیات اینجانب اسفنکتروتومی بهتر است از ساعت ۶ انجام نشود زیرا عوارضی دارد و بهتر است از ساعت ۳ یا جای دیگری انجام شود. موج لیزر شقاق باید پالس باشد و اسفنکتر در مردان ۸.-۶. و در زنان ۶.-۴. دایسکت می شود. هنگام عمل جراحی شقاق نباید بافت کربونیزه شود

لیزر شقاق مقعد چیست؟

در درمان شقاق حاد می توان از لیزر های کم توان برای درمان استفاده کرد. لیزر هفته ای ۳-۲ جلسه و کلا تا ۱۲ جلسه می تواند ادامه یابد. در این روش لیزر به ترمیم زخم و کاهش درد کمک می کند.
    در شقاق مزمن که به درمان های محافظه کارانه جواب نداده است می توان از لیزر های پر توان استفاده کرد. با این نوع لیزر زخم شقاق و زایده پوستی آن برداشته شده و عمل اسفنکتروتومی انجام می شود.

فواید لیزر در درمان شقاق

لیزر در هنگام برش و برداشتن تگ پوستی انتهای عصب بریده شده را ترمیم می کند و در نتیجه بیمار بعد از  عمل درد نداشته یا درد بسیار کمی دارد

تورم بافتی بعد از عمل شقاق با لیزر بسیار کم است زیرا لیزر عروق لنفاوی باز شده حین عمل را می بندد و از تورم جلوگیری می شود

اسکار و فیبروز بعد از عمل شقاق با لیزر بسیار کمتر است

لیزر عروق کوچک بریده شده در هنگام عمل شقاق را ترمیم می کند و در نتیجه خون ریزی هنگام عمل کاهش میابد-

عمل لیزر شقاق بطور سرپایی و بدون بیهوشی قابل انجام است-

بیمار فقط شب اول استراحت می کند و نیاز به استراحت بیشتر ندارد-.

بیمار بازگشت سریع تر به محیط کار وزندگی طبیعی خود دارد-

با این نوع لیزر می توان تمام انواع هموروئید و حتی شقاق و فیستول همزمان را درمان نمود-

لیزر محیط عمل را استریل کرده و باعث کاهش عفونت محل عمل می شود. قابل ذکر است به همین علت انتقال بیماری های ویروسی از جمله هپاتیت و ایدز به صفر می رسد.

لیزر هنگام عمل به بافت اطراف صدمه نمی زند و مانند کوتر باعث نکروز نمی شود به همین علت درد بعد از عمل کاهش داشته وبه اسفنکتر مقعد آسیبی وارد نمی شود. این مزیت لیزر باعث کاهش عارضه بی اختیاری مقعد می شود.

آناتومی شقاق مقعد

برای آشنایی با پماد برای درمان شقاق روی لینک آن کلیک کنید.