بلاگ

جراحی کیست مویی باز بهتر است یا بسته

کیست مویی با لیزر

امروزه شاهد حضور درمان های لیزری در سراسر نقاط جهان هستیم. موفقیت قابل توجهی که لیزر درمانی در زمینه های مختلف از جمله حذف کیست مویی بدست آورده است از دید هیچکس پنهان نیست. کیست مویی با لیزر یکی از جدیدترین و موفق ترین درمان های مرتبط با کیست مویی است که ساختار های ملتهبادامه مطلب

عمل جراحی هموروئید

جراحی هموروئید

هموروئيد یا بواسیر يکي از  بيماري هاي شایع ناحیه مقعد است به همین دلیل محققین و متخصصین جراحی همواره به دنبال یک روش جراحی و درمان موثر با دوره نقاهت کوتاه برای این بیماری می باشند. هموروئيدکتومي یا خارج کردن هموروئید به روش جراحی باز از گذشته یکی از روش هاي جراحي هموروئيد محسوب میادامه مطلب

لیزر هموروئید

لیزر هموروئید یا بواسیر روش درمانی موثری برای این بیماری است و برای درمان قطعی انواع هموروئید یا بواسیر کاربرد دارد. از مزیت های اصلی درمان بواسیر با لیزر می توان به دوره نقاهت بسیار کوتاه این روش اشاره کرد. به طور خلاصه درمان و جراحی هموروئید با لیزر خونریزی ندارد و درد جراحی با یکادامه مطلب

آمادگی برای جراحی سینه

آمادگی قبل و بعد از جراحی سینه

اگر موفق به گرفتن وقت جراحی سینه شده اید به شما تبریک می گویم. جراحی زیبایی سینه یکی از موفق ترین جراحی های زیبایی شناخته می شود زیرا طبق آمار انجمن جراحان زیبایی آمریکا در سال 2006 تعداد 11 میلیون جراحی زیبایی سینه در آمریکا انجام شده که همگی موفق و بدون عارضه بوده اند.ادامه مطلب

داروی کیست مویی

درمان دارویی کیست مویی

کیست مویی یا کیست پیلونیدال یک توده متورم است که در زیر پوست، در قسمت بالایی باسن و در ناحیه ساکروم شیوع پیدا می کند. شما می توانید در هنگام تولد آن را مانند یک گودی کوچک مشاهده کنید. کیست مویی می تواند با چربی مازاد پوست، موهای اضافی و سلول های مرده پوست پرادامه مطلب

غده مویی پایین کمر با علامت درد ساکروم

غده مویی

غده مویی یا کیست مویی پایین کمر یا سینوس پیلونیدال، نتیجه مزمن و دردناک بیماری سینوس پیلونیدال (PSD) می باشد که اغلب مردان  و زنان جوان را مبتلا می کند. این بیماری سبب ایجاد کیست های کوچک یا آبسه می شود و در صورت پیشرفت می تواند پر از عفونت و خون شود و بویادامه مطلب

دستمزد و هزینه پروتز سینه و قیمت جراحی بزرگ کردن سینه توسط دکتر جراح خانم

هزینه جراحی بزرگ کردن سینه

طبق آمار 2017 از انجمن جراحان پلاستیک آمریكا میانگین هزینه جراحی افزایش حجم سینه  در آمریکا 3718 دلار بوده است. میانگین هزینه برداشتن پروتزهاي سينه در سال 2017 ، 2،357 دلار بوده است. اگر شما كانديد مناسبي  براي بزرگ كردن سينه هستید، لطفا به خاطر داشته باشید که  بخشی از هزینه های پروتز سینه درادامه مطلب