بلاگ

روش های درمان شقاق

درمان شقاق

قبل از اقدام به درمان شقاق باید در نظر بگیرید که به چه مدت است که درگیر این بیماری شده اید. شقاق در مراحل اولیه به عنوان شقاق حاد در نظر گرفته می شود و شقاقی که مدت هاست درمان نشده و با شما است را شقاق مزمن می نامند. روش درمان برای هر کدامادامه مطلب

فیشر مقعد یا شقاق مقعد پارگی در ناحیه آنال است

همه چیز درباره شقاق

شقاق مقعد یک اولسر خطی در کانال انال می باشد که با درد و خون ریزی همراه است . شقاق حاد یا فیشر حاد معمولا با درمان محافظتی فیشر بهبود می یابد ولی شقاق مزمن اکثرا نیاز به جراحی فیشر دارد. انواع بیماری ها به خصوص شقاق یا فیشر حاد در مراحل اولیه با کمترین هزینهادامه مطلب

تفاوت هموروئید و شقاق افتراق بواسیر و فیشر

تفاوت شقاق و بواسیر

رفتن به دستشویی و اجابت مزاج نباید کار دردناک و سختی باشد اما کسانی که مبتلا به شقاق و یا بواسیر باشند این کار را دردناک و عذاب آور می دانند. اگر اجابت مزاج های شما گاها دردناک و به سختی است می توانید با تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی به سرعت این موضوعادامه مطلب

جراحی لیزر شقاق در تهران

لیزر شقاق در تهران

تمامی جراحی های دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر با لیزر پرتوان و در تهران انجام می شود. بیمارانی که در ساکن تهران نیستند هنگام تعیین زمان ویزیت این موضوع را به پذیرش اعلام کنند.  برای افرادی که از شهرستان تشریف می آورند وقت اورژانسی جراحی با لیزر در نظر گرفته می شود وادامه مطلب

لیپوماتیک بازو

عمل لیپوماتیک بازو فرآیندی است که طی آن چربی ها ی مازاد دور بازو را حذف می کنند. این عمل برای افرادی مناسب است که دچار افتادگی خیلی شدید پوست در ناحیه بازو نمی باشند و همینطور افرادی که دارای اضافه وزن زیاد نیستند و به عبارتی وزن آن ها تقریبا در یک محدوده ثابتادامه مطلب

درمان دارویی هموروئید

درمان دارویی و موضعی هموروئید

برای درمان هموروئید زمان اهمیت ویژه ای دارد. به شما پیشنهاد می کنم زمان طلایی درمان را از دست ندهید زیرا هموروئید ها با درجات مختلف هر کدام روش مناسبی برای درمان قطعی می طلبد. حتما این سوال برای شما پیش آمده که درمان موضعی و دارویی هموروئید در چه زمانی بهترین کاربرد را دارد؟ادامه مطلب

عوارض هموروئید

بیماری آزار دهنده هموروئید یا بواسیر به دلیل این که در ناحیه حساس مقعد بروز می کند بعضا غیر قابل تحمل می شود و در زندگی عادی بیمار اختلال ایجاد می کند. بالشتک های هموروئید بر اثر برآمده شدن و ملتهب شدن بیمار می شوند و این شرایط عوارض گوناگونی برای بیمار ایجاد می کند.ادامه مطلب

آیا لیزر موهای زائد درد دارد

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

پاسخ به این سوال که آیا لیزر مو های زائد درد دارد یا خیر ممکن است کمی طولانی باشد و تنها در یک کلمه، بله یا خیر، خلاصه نشود. دلیل آن این است که درد لیزر موهای زائد بستگی به منطقه ای در بدن دارد که این روش بر روی آن اجرا می شود  وادامه مطلب

لیپوماتیک شکم

آیا شما هم به دنبال یافتن راهی جهت رفع چاقی موضعی شکم هستید و می خواهید یک روش مطمئن و سریع را انتخاب نمایید؟ لیپوماتیک شکم یکی از بهترین و ایمن ترین متد های پزشکی است که در عصر حاضر کاربرد قابل توجهی دارد و جهت لاغری موضعی بدن بخصوص شکم بکار می رود. امروزهادامه مطلب